اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بودجه معاونت برنامه‌ریزی استانداری بوشهر:

2 هزار پروژه عمرانی در استان بوشهر اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بودجه معاونت برنامه‌ریزی استانداری بوشهر گفت: در سال جاری 2 هزار پروژه عمرانی در استان بوشهر اجرایی می‌شود.

2 هزار پروژه عمرانی در استان بوشهر اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامرضا فلاحی بعد از ظهر امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دشتستان در جمع مدیران و مسئولان اجرایی این شهرستان اظهار داشت: توسعه و آبادانی بوشهر از مسائل مهمی است که در سال‌های اخیر به طور ویژه مورد توجه مسئولان بوده و اقدامات گسترده‌ای در این زمینه صورت پذیرفته است.

مدیرکل بودجه معاونت برنامه‌ریزی استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی کارآمد و دقیق اعتبارات تملک و دارایی استان بوشهر از اقدامات مهم و مؤثری است که مسیر توسعه و آبادانی استان را هموار کرده و مدیران استان همواره با عزم جزم در این راستا کوشیده‌اند.

فلاحی بیان کرد: شهرستان دشتستان از بعد جغرافیایی و جمعیتی از شهرستان‌های بزرگ استان بوشهر محسوب می‌شود و در تقسیم اعتبارات تملک و دارایی استان بوشهر در سال جاری این شهرستان بیشترین سهم از اعتبارات را به خود اختصاص داده است.

وی با تشریح میزان اعتبارات تملک و دارایی استان بوشهر اضافه کرد: کل اعتبارات تملک دارایی تخصیص یافته در سال 91 به استان بوشهر 3 هزار و 500 میلیارد ریال است که برای اجرای بیش از 2 هزار پروژه تعریف شده است و تمام پروژه‌ها بر اساس نیازهای مناطق و بررسی‌های صورت گرفته است.

این مسئول خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: موافقت‌نامه‌ها باید اصل و مبنای اجرای پروژه‌های عمرانی باشد و مسئولان باید بر اساس و مبنای موافقت‌نامه‌ها پروژه‌های خود را تکمیل و اجرا کنند.

مدیرکل بودجه معاونت برنامه‌ریزی استانداری بوشهر تصریح کرد: نظارت بر روند اجرای پروژه‌های عمرانی و فعالیت‌ها از مسائل مهمی است که مسئولان باید به منظور صیانت از اعتبارات که حقوق مردم و بیت‌المال هستند، نظارت جدی داشته باشند و از هیچ تلاشی در این راستا نباید دریغ کنند.

در این جلسه اختصاص اعتبارات خاص به میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان از جمله مرمت کاروانسرای مشیرالملک برازجان و دالکی، کوشک اردشیر و پل مشیر، احداث و تکمیل مجتمع‌های فرهنگی و هنری و مذهبی در شهرهای آبپخش، وحدتیه، سعدآباد، برازجان و شبانکاره مورد بررسی قرار گرفت.

اختصاص 5 میلیارد و 700 میلیون ریال برای تعمیر و تجهیز مساجد و حسینیه‌های شهرستان، مطالعه فاز دو سد دالکی، برقی کردن چاه‌های کشاورزی و تکمیل سد تنگ ارم، اعتبارات خاص بهداشت و درمان و آموزش، تکمیل سالن‌های ورزشی شهرستان و عمران روستایی و شهری از مسائل مهمی بود که در این جلسه به طور خاص به آن اشاره شد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول