اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مشاور وزیر علوم

8 طرح عمرانی رفسنجان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: 8 طرح عمرانی با حضور مشاور عالی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، استاندار کرمان و جمعی از مسئولان محلی در رفسنجان افتتاح شد.

8 طرح عمرانی رفسنجان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، رئیس دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان پیش از ظهر امروز در آیین بهره‌‌برداری از این طرح‌ها اظهار داشت: فاز چهار دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه با 3 هزار و 200 متر مربع زیربنا به بهره‌برداری رسید.

رضا رنجبرکریمی افزود: همچنین فاز چهار دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه ولی‌عصر رفسنجان (عج)  با یک میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: شش طرح دیگر از جمله مجتمع آزمایشگاهی، آسفالت معابر، بوستان امین و جدول‌گذاری با 25 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات دانشگاه ولی‌عصر رفسنجان (عج) افتتاح شد.

افتتاح کارخانه 120 تنی آسفالت رفسنجان

همچنین کارخانه آسفالت شهرداری رفسنجان با ظرفیت تولید 120 تن با حضور مشاور عالی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، استاندار کرمان، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی در این شهرستان افتتاح شد.

فرماندار رفسنجان در آیین بهره‌برداری از این کارخانه اظهار داشت: کارخانه آسفالت شهرداری نیاز این شهرستان را به آسفالت برآورده می‌کند.

علی‌اکبر پورمحمدی افزود: کارخانه آسفالت شهرستان رفسنجان ظرفیت تولید 120 تن آسفالت را دارد.این کارخانه با 500 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات شهرداری رفسنجان به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول