اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور آیت‏الله گلپایگانی، فرهاد دانشجو و عسگراولادی

7 طرح عمرانی دانشگاه آزاد دماوند افتتاح می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند از افتتاح و کلنگ‏زنی هفت طرح بزرگ این واحد دانشگاهی با حضور آیت‏الله گلپایگانی، فرهاد دانشجو و عسگراولادی خبر داد.

7 طرح عمرانی دانشگاه آزاد دماوند افتتاح می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، محمود صفری ظهر امروز در حاشیه نشست فرهنگی شهرستان دماوند که با حضور امام جمعه دماوند، فرماندار این شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان در دفتر امام جمعه دماوند برگزار شد، به خبرنگاران اظهار داشت: مراسم افتتاح طرح‏های دانشگاه آزاد اسلامی دماوند روز پنج‌شنبه 16 شهریور در آمفی‏تئاتر دانشگاه برگزار می‏شود.

وی ادامه داد: در این مراسم بزرگانی همچون آیت‏الله گلپایگانی، فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و عسگراولادی در ردیف مدعوین قرار دارند.

صفری اضافه کرد: در این مراسم چند تن از مسئولان شهرستانی در ابتدای مراسم برای خوش‏آمدگویی و چند تن از مهمانان درخصوص موضوعات مدنظرشان سخنرانی می‏کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند افزود: امیدوارم با افتتاح و آغاز به ساخت این هفت پروژه عمرانی و خدماتی شرایط مناسب‏تری برای آموزش فرزندان غیور این مرز و بوم اسلامی در شهرستان دماوند فراهم آید.

وی با اشاره‏ای گذرا به طرح‏های قابل افتتاح دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند خاطرنشان کرد: طرح‏های دانشگاه آزاد دماوند را کتابخانه، مجتمع اداری شش طبقه‏ای، سالن چهار طبقه‏ای پذیرایی، آمفی‏تئاتر مجهز، کارگاه‏های آموزشی، مجموعه فرهنگی و مزار نمادین شهدای گمنام تشکیل می‏دهد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول