اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

دلیلی برای کم کاری در منطقه اقتصادی سلفچگان وجود ندارد

خبرگزاری فارس: استاندار قم با بیان اینکه فضا و فرصت مناسبی برای کار کردن در منطقه سلفچگان فراهم است گفت: دلیل برای کم‌کاری در این منطقه وجود ندارد.

دلیلی برای کم کاری در منطقه اقتصادی سلفچگان وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم کرم‌رضا پیریایی امروز پس از بازدید از واحدهای تولیدی صنعتی منطقه اقتصادی ویژه سلفچگان در جمع مدیران صنعتی این منطقه از تشکیل نخستین کارگروه آمایش سرزمین در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

وی بیان کرد: کلیات این کارگروه را معاون برنامه‌ریزی، معاون عمرانی و معاون سیاسی امنیتی استانداری قم بر عهده دارند.

استاندار قم با بیان اینکه از نظرات بخش خصوصی در راستای تشکیل این کارگروه استقبال می‌کنیم تصریح کرد: در صورتی که بخش خصوصی نیز در این مسئله ورود پیدا کند این کارگروه به صورت مطلوب‌تر آغار به کار می‌کند.

وی ادامه داد: در این کارگروه دستگاه‌ها به صورت مستقیم و غیرمستقیم به فعالیت می‌پردازند.

پیریایی تاکید کرد: نقص‌هایی که در این زمینه وجود دارد باید به سرعت برطرف شده و سپس پیگیری‌ها در این زمینه از مسئولان ملی و استانی انجام شود.

وی با اشاره به جایگاه معاونان استانداری بیان کرد: به تازگی مقام معاونان استاندار به میزان جایگاه معاون وزیر دیده شده است که باید به این مسئله نیز هنگام پیگیری‌ها توجه شود.

استاندار قم با بیان اینکه باید به شعار‌هایی که داده می‌شود اعتقاد داشته باشیم گفت: زمانی که می‌گوییم منطقه اقتصادی سلفچگان قلب اقتصادی محسوب می‌شود، باید با توجه بر این باور رئیس هیئت مدیره این منطقه احداث هشت کیلومتر ریل راه آهن را پیگیری کند.

وی با تاکید بر اینکه فضا و فرصت برای انجام کار در منطقه اقتصادی سلفچگان فراهم است عنوان کرد: باید فرصت و زمان در نظر گرفته شود و هیچ دلیلی برای کم کاری در این زمینه وجود ندارد.

پیریایی در بخش دیگری از سخنان خود به برخی گلایه‌های سرمایه‌گذاران اقتصادی از توزیع مواد اولیه برخی کارخانجات کوچک توسط بورس اشاره کرد و گفت: بورس به معنی دلال بازی منفی نیست و برای جلوگیری از این گونه مسائل مدیر عامل منطقه اقتصادی سلفچگان نقش تعیین‌کننده‌ای دارد.

وی وجود پنجره واحد تجاری را در منطقه اقتصادی سلفچگان مفید دانست و اذعان کرد: وجود پنجره واحد تجاری در این منطقه به رشد مسائل اقتصادی کمک شایانی می‌کند و تمام دستگاه‌ها باید در این زمینه همکاری داشته باشند.

استاندار قم در ادامه سخنان خود ابراز کرد: سرمایه‌گذاران با انگیزه یک قدم از مسئولان استانی جلوتر هستند اما با این وجود گام برداشتن در بخش اقتصاد مقاومتی از اهداف مسئولان و سرمایه‌گذاران است.

وی در بخش پایانی سخنان خود عنوان کرد: باید از قدرت نظام و دولت در رشد مسائل اقتصادی استفاده کرد و با تکیه بر این قدرت برنامه‌ریزی‌های لازم برای سرمایه‌گذاری‌های خارجی و داخلی انجام شود.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول