اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای سمنان:

صدا و سیما با بانک‏ها در ایجاد اشتغال پایدار همکاری می‏کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان گفت: بانک‏ها با تخصیص اعتبارات مناسب و نظارت بر استفاده صحیح آن در محل اعتبار می‏توانند به پویایی بیشتر اقتصاد کمک کرده و صدا و سیما با بانک‏ها در ایجاد اشتغال پایدار همکاری می‏کند.

صدا و سیما با بانک‏ها در ایجاد اشتغال پایدار همکاری می‏کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، رمضان‏علی شریفی‏فر ظهر امروز در دیدار با غلام‏رضا اسکندری مدیر شعب بانک سپه استان سمنان در صدا و سیمای مرکز سمنان، بانک‏ها را موتور سرمایه دانست.

وی گفت: بانک‏ها می‏توانند با تخصیص اعتبارات مناسب و نظارت بر استفاده صحیح آن در محل اعتبار به پویایی بیشتر اقتصاد کمک کرده و باعث ایجاد اشتغال پایدار شوند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان یکی از مشکلات گردش منابع مالی را مصرف کالای خارجی عنوان کرد و افزود: هر چه مصرف کالای داخلی بیشتر باشد، اشتغال داخلی بیشتر خواهد بود.

شریفی‏فر اضافه کرد: خرید کالای خارجی علاوه بر هدر رفت سرمایه، موجب سرازیر شدن آن به کشورهای خارجی است.

وی حاصل تفکر توسعه درون‏زا را ایجاد اشتغال در بخش‏های مختلف صنعت استان سمنان دانست و تاکید کرد: این تفکر علاوه بر ایجاد اشتغال‏ پایدار در استان، باعث ازدواج و از بین رفتن بسیاری از مشکلات جامعه و مباحث اقتصادی استان خواهد شد.

در این نشست، غلام‏رضا اسکندری مدیر امور شعب بانک سپه استان سمنان نیز گفت :تلاش بانک سپه همیشه این بوده است که تسهیلات در محل اعتبار مشخص شده هزینه شود تا باعث رونق اقتصادی و تولیدی استان و کشور شود.

اسکندری افزود: اعتقاد راسخ داریم که تکریم ارباب رجوع در حد عالی در بانک سپه انجام گیرد و موجب رضایت‏مندی مشتریان شود.

وی بیان داشت: صدا و سیما را محلی مطمئن برای معرفی منابع مالی و اعتباری خود می‏دانیم و تاکنون نیز به طور متمرکز اقداماتی انجام گرفته است و انجام خواهد گرفت.

در این دیدار، مدیران بانک سپه و صدا و سیما در خصوص تولید برنامه‏های مشارکتی به منظور شناساندن منابع بانک سپه، تسهیلات و جلب مشارکت‏های مردمی مطالبی عنوان کردند.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول