اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گرگان خبر داد

بهره‎برداری از 6 طرح تولیدی و خدماتی با اشتغال 30 نفر در گرگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان گفت: در هفته تعاون شش طرح تولیدی و خدماتی با اشتغال بیش از 30 نفر در گرگان به بهره‎برداری می‎رسد.

بهره‎برداری از 6 طرح تولیدی و خدماتی با اشتغال 30 نفر در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان موسی بی‎باک عصر امروز در جلسه ستاد اشتغال شهرستان گرگان با گرامیداشت هفته تعاون اظهار داشت: در بخش توسعه کشاورزی تاکنون 20 شرکت تعاونی تاسیس و به منظور بهره‎مندی از تسهیلات به ستاد اجرایی بخش کشاورزی شهرستان گرگان معرفی شدند.

وی خاطر نشان کرد: تعاونی‎های بخش کشاورزی با اخذ تسهیلات بیش از 124 فرصت ‎شغلی ایجاد خواهند کرد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گرگان بیان داشت: علاوه بر تعاونی‎های مذکور تعداد 9 تعاونی دیگر نیز به طور مستقیم از ستاد اجرایی بخش کشاورزی شهرستان درخواست تسهیلات کردند که اشتغال این تعاونی‎ها بالغ بر 41 نفر است.

بی‎باک با بیان اینکه در سال جاری 80 نفر طرح اشتغال در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه کردند ابراز داشت: این میزان طرح، اکنون به 81 طرح افزایش یافته و در ماه‎های آتی نیز رشد صعودی به خود خواهد گرفت.

وی در خصوص مسکن‎مهر نیز خاطر نشان کرد: جلسات متعددی با مدیران عامل تعاونی‎ها و دستگاه‎های اجرایی در راستای انتقال انشعابات برق، آب، گاز و مخابرات مورد بررسی قرار گرفته است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گرگان اظهار داشت: تعاونی‎ها هزینه‎های مربوط به انشعابات را پرداخت کرده‎اند و در دهه‎فجر امسال شاهد افتتاح و اعطای واحدهای مسکن‎مهر گرگان به شهروندان عزیزمان خواهیم بود.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول