اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور کارشناسان 5 استان

نشست منطقه‏ای اشتغال و کارآفرینی در سمنان برگزار شد

خبرگزاری فارس: دومین نشست منطقه‏ای اشتغال و کارآفرینی با حضور کارشناسان پنج استان کشور و به میزبانی استان سمنان برگزار شد.

نشست منطقه‏ای اشتغال و کارآفرینی در سمنان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، این نشست ظهر امروز با حضور معاونان و کارشناسان بهزیستی استان‏های تهران، البرز، مازندران، گیلان و معاونان توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی بهزیستی استان سمنان در سالن اجتماعات دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی استان سمنان برپا شد.

هدف از این نشست، بحث و بررسی مشاغلی که گروه‏های مختلف جامعه هدف سازمان بهزیستی برای تصدی آنها با ممنوعیت و محدویت‏هایی مواجه هستند و همچنین اصلاح دستورالعمل خویش‏فرمایی بود.

امیر خراسانی، مدیرکل بهزیستی استان سمنان در این مراسم، یکی از مهم‏ترین دغدغه‏های سازمان بهزیستی را در بخش اشتغال دانست.

وی گفت: مسلماً اهمیت دادن به اشتغال برای جامعه هدف تلاش مجدانه و پیگیری مسئولان امر و معاونان و کارشناسان اشتغال را دربر دارد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان افزود: باید با این‏گونه نشست‏ها بتوانیم از طریق هم‏افزایی و انتقال تجربیات گام‏های موثری را برای ایجاد اشتغال برداریم.

در ادامه جلسه، توضیحات معاون مشارکت‏های مردمی بهزیستی تهران و معاون اشتغال ستاد بهزیستی کشور ارائه شد و اعضا به دو کارگروه تقسیم شدند و به بحث و بررسی مسائل حوزه اشتغال مددجویان پرداختند.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول