اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خرمشهر در مجلس:

کارآموختگان خرمشهری در اولویت اشتغال قرار گیرند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: در راستای انعقاد تفاهمنامه برای جذب نیروی آموزش فنی و حرفه‌ای در خرمشهر بین استانداری خوزستان و استاندار نیسان و بصره، جوانان منطقه باید در اولویت کار قرار گیرند.

کارآموختگان خرمشهری در اولویت اشتغال قرار گیرند

عبدالله سامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: آموزش هتل‌داری و گردشگری یکی از صنایع به‌روز دنیا است که در کشور ما توجه خاصی به آن نمی‌شود.

وی افزود: شهرستان خرمشهر با برخورداری از بسترهای خوب و مطلوب سرمایه‌گذاری به‌ویژه در بخش تجارت می‌توان در این حوزه بیش از پیش موفق عمل کند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: یکی از بسترهای مهم کار، سرمایه، تجارت در شهرستان خرمشهر و جنوب خوزستان است.

وی اضافه کرد: جوانان و کار آموختگان و مهارت آموختگان خرمشهر باید در اولویت اشتغال قرار گیرند تا بتوان نسبت به رفع بیکاری این جوانان مرز بوم گامی مؤثر برداشت.

سامری با اشاره به انعقاد تفاهمنامه برای جذب نیروی آموزش فنی و حرفه‌ای در خرمشهر بین استانداری خوزستان و استاندار نیسان و بصره اظهار کرد: در راستای انتقال خدمات آموزشی و مهارت‌آموزی به استان نیسان و بصره، جوانان خرمشهری باید در اولویت کار قرار گیرند.

وی همچنین عنوان کرد: شهرستان خرمشهر با برخورداری از بخش‌های مستعد سرمایه‌گذاری، باید مورد توجه و حمایت مسئولان امر قرار گیرد.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود معضل بیکاری در شهرستان تصریح کرد: باید با اختصاص اعتبار و تقویت و بالفعل کردن زیرساخت‌ها و بسترهای سرمایه‌گذاری در منطقه در راستای کاهش معضل بیکاری و حذف تدریجی آن کوشید.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول