اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

افتتاح ساختمان دانشگاه پیام‌نور باشت در مهر امسال

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: کار ساخت ساختمان دانشگاه پیام‌نور باشت در مراحل پایانی است و تا پایان مهرماه افتتاح می‌شود.

افتتاح ساختمان دانشگاه پیام‌نور باشت در مهر امسال
رضا یوسف‌وند در حاشیه بازدید از ساختمان دانشگاه پیام‌نور باشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: عملیات احداث ساختمان دانشگاه پیام‌نور باشت در زمینی به مساحت 3 هزار و 600 مترمربع در سال گذشته آغاز شد.
وی با بیان این‌که پروژه احداث دانشگاه پیام‌نور باشت در سه مرحله اجرا می‌شود، ابراز داشت: مرحله نخست این طرح که شامل ساختمان آموزشی و دیوار محوطه است هم اکنون بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
این مقام مسئول استانی در مراکز آموزش عالی ادامه داد: فاز دوم و سوم دانشگاه پیام‌نور باشت شامل احداث سلف سرویس، مسجد و سالن ورزشی است که تا پایان امسال کار ساخت آن آغاز می‌شود.
یوسف‌وند عنوان کرد: ساختمان آموزشی دانشگاه پیام‌نور باشت با یک هزار و 250 مترمربع مساحت در دو طبقه احداث شده است.
رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ساختمان آموزشی دانشگاه پیام‌نور باشت دارای 10 کلاس درس و سالن مطالعه است.
وی اعتبار ساختمان پیام نور باشت را بیش از 15 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این میزان اعتبار از محل اعتبارات دانشگاه پیام‌نور تامین و هزینه می‌شود.
سرپرست فرمانداری باشت نیز با تقدیر و تشکر از مسئولان دانشگاه پیام‌نور به‌خاطر تسریع در روند احداث ساختمان این دانشگاه گفت: آماده هر نوع همکاری برای توسعه دانشگاه پیام‌نور هستیم.
علی‌اصغر قلی‌پور به موقعیت شهرستان باشت اشاره کرد و بیان داشت: باشت به دلیل واقع شدن در مسیر اصلی و آسان بودن رفت و آمد دانشجویان، از موقعیت خوبی برای تحصیل دانشجویان برخوردار است.
این مسئول خواستار حمایت بیشتر مسئولان دانشگاه پیام‌نور این استان برای توسعه همه جانبه دانشگاه پیام نور واحد باشت شد.
رئیس دانشگاه پیام‌نور واحد باشت نیز گفت: دانشگاه پیام‌نور باشت در سال 86 با پذیرش 70 دانشجو در دو رشته تاسیس شد.
عمران نامی‌خواه، با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 700 دانشجو در دانشگاه پیام‌نور باشت پذیرش شدند، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود در سال تحصیلی جدید دانشجویان این واحد به بیش از هزار نفر افزایش یابد.
وی اذعان داشت: دانشگاه پیام‌نور باشت با دو کد رشته تاسیس شد ولی به دلیل استقبال دانشجویان هم اکنون تعداد رشته‌های این دانشگاه به 7 کد رشته افزایش یافته است.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول