اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی صورت گرفت؛

افتتاح مرکز آموزشی شماره 3 جهاد دانشگاهی زنجان

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان جهاد دانشگاهی، مرکز آموزشی شماره سه جهاد دانشگاهی زنجان افتتاح شد.

افتتاح مرکز آموزشی شماره 3 جهاد دانشگاهی زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مرکز آموزشی شماره سه کوتاه مدت جهاد و خوابگاه خواهران الزهرا (س) جهاد دانشگاهی واحد زنجان ظهر امروز با حضور مسئولان استانی و علیرضا زجاجی معاون فرهنگی و زعیم‌کهن معاون هماهنگی و توسعه جهاد دانشگاهی افتتاح شد.
رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان در آئین افتتاح مرکز آموزشی شماره سه کوتاه مدت جهاد دانشگاهی، اظهار داشت: این مرکز در زیر بنای 400 متر مربع با 11 کلاس آموزشی راه‌اندازی شده است.
مهدی عباسی با بیان اینکه در این مرکز سایت آزمون کامپیوتری و کارگاه رشته‌های گرافیک مستقر شده است، افزود: در حال حاضر تجهیزات این مرکز خریداری شده است.
وی با بیان اینکه برای تجهیز این مرکز تا کنون 70 میلیون تومان هزینه شده است، افزود: برای تجهیز کامل این مرکز 120 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان یادآور شد: در این مرکز هزار و 700 نفر به صورت سالانه آموزش‌های لازم را دریافت کرده و به جز رشته موسیقی مابقی رشته‌های هنری در این مرکز آموزش داده می‌شود.
وی با بیان این که در مرکز شماره یک جهاد دانشگاهی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کارکنان دولت ارائه می‌شود، افزود: در مرکز شماره دو نیز زبان‌های تخصصی از جمله زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسه، ترکی استانبولی حاضر تدریس می‌شود.
عباسی از راه‌‌اندازی زبان‌های تخصصی کردی و اسپانیایی در مرکز شماره دو جهاد دانشگاهی زنجان خبر داد و بیان داشت: این زبان‌ها نیز به زودی در این مرکز تدریس می‌شوند.
وی سیاست جهاد دانشگاهی را راه‌اندازی مراکز مختلف در مناطق استان متناسب با جمعیت این بخش‌ها عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در چند شهرک اقماری یک واحد آموزشی جهاد دانشگاهی راه‌اندازی می‌شود، تا همه مردم از این امکانات استفاده کنند.
رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان از اشتغال به تحصیل دو هزار و 500 دانشجو در 23 رشته در مراکز جهاد دانشگاهی خبر داد و بیان داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای افزایش دانشجویان تا بهمن ماه سال جاری به سه هزار و 30 رشته صورت گرفته است.
وی یادآور شد: با رایزنی‌های انجام شده دو رشته کارشناسی ارشد نیز تا سال آینده در مراکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی راه‌اندازی می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول