اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه پر فروغ فجر صورت گرفت

افتتاح و اجرای طرح‌های عمرانی دانشگاه پیام نور فیروزآباد

خبرگزاری فارس: با حضور فرماندار شهرستان فیروزآباد عملیات اجرایی احداث سالن چند منظوره دانشگاه پیام نور مرکز فیروزآباد آغاز و از سر درب این دانشگاه بهره‌برداری شد.

افتتاح و اجرای طرح‌های عمرانی دانشگاه پیام نور فیروزآباد

به گزارش خبر گزاری فارس از فیروزآباد، بعد از ظهر امروز به مناسبت گرامی‌داشت ایام‌الله دهه مبارک فجر کلنگ سالن چند منظوره دانشگاه پیام نور فیروزآباد با حضور فرماندار و بخشدار مرکزی و دیگر مسئولان ادارات شهرستان فیروزآباد به زمین زد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز فیروزآباد در این مراسم با بیان ویژگی‌های سالن ورزشی و چند منظوره این دانشگاه اظهار داشت: سالن چند منظوره دانشگاه پیام نور فیروزآباد با زیربنای حدود 2 هزار متر مربع در ابعاد 48 در 41 ساخته می‌شود.

محمد معین صفاری افزود: این پروژه با 4 میلیارد ریال اعتبار نخستین کار خود را آغاز می‌کند و در مراحل بعدی در صورت نیاز با 25 درصد افزایش، ساخت پروژه برآورد و محاسبه می‌شود.

وی ساخت سالن چند منظوره را یکی از پروژه‌های مهم این دانشگاه دانست و بیان داشت: این دانشگاه هر ساله با وجود افزایش پذیرش دانشجو با کمبود فضای آموزشی و رفاهی مواجه شده که با احداث و اتمام این سالن تا حدودی از مشکلات کاسته می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز فیروزآباد در پایان گفت: پروژه سالن چند منظوره دانشگاه پیام نور مرکز فیروزآباد هفتمین پروژه عمرانی این مرکز در سه سال اخیر بوده که در دست اقدام است و امیدواریم هر چه سریع‌تر به اتمام رسد.

در ادامه فرماندار شهرستان فیروزآباد اظهار داشت: دانشگاه پیام نور فیروزآباد در چند سال اخیر پیشرفت‌های عمرانی قابل توجهی داشته که می‌توان در بدو ورود به این مجموعه این پیشرفت‌ها را احساس کرد.

جهانبخش بهمنی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند پیشرفت‌ها افتخارآمیز است اما راه پیشرفت پایانی ندارد و دانشگاه پیام نور مرکز فیروزآباد نیز باید برای پیشرفت مضاعف تلاش کند.

به گزارش فارس، فرماندار شهرستان فیروزآباد در پایان این مراسم به همراه مسئولان شهرستانی از نمایشگاه توانمندی‌های دانشجویان رشته صنایع دستی دانشگاه پیام نور مرکز فیروزآباد که شامل بیش از 100 اثر هنری است دیدن و هنر آنان را تحسین و از برگزاری این نمایشگاه تقدیر کرد.

همچنین مراسم افتتاح سر در دانشگاه پیام نور مرکز فیروزآباد با حضور فرماندار و مسئولان دیگر شهرستان صورت گرفت.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز فیروزآباد در این مراسم اظهار داشت: این سردر با 27 متر طول، پنج متر عرض و هشت متر و نیم ارتفاع با اعتبار نخستین 490 میلیون ریال در بهمن ماه 89 آغاز به اجرا شد.

صفاری افزود: این پروژه در دو خط ورودی و خروجی اتومبیل‌رو و دو راه ورودی و خروجی عابر پیاده خواهران و برادران با 900 میلیون ریال اعتبار به صورت تمام‌کار تحویل دانشگاه شده است.

وی ادامه داد: از خصوصیات دیگر این سردر ساخت سه اتاق نگهبانی و کنترل ورود و خروج خواهران و برادران به صورت مجزا بوده که در کنترل رفت و آمد کمک بسزایی را به لحاظ امنیتی دارد.

انتهای پیام/ی20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول