اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی:

90 پروژه ورزشی در کشور جزو طرح‌های مهر ماندگار قرار گرفت

خبرگزاری فارس: معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از در دست اجرا بودن 400 پروژه ورزشی خبر داد و گفت: 90 پروژه از این مجموع جزو پروژه‌های اولویت‌دار و جزو طرح‌های مهر ماندگار قرار گرفته‌اند.

90 پروژه ورزشی در کشور جزو طرح‌های مهر ماندگار قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حمید عبدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پروژه‌های دارای 75 درصد پیشرفت فیزیکی جزو طرح‌های مهر ماندگار قرار گرفته‌اند، اظهار داشت: پروژه‌های قرار گرفته در داخل طرح مهر ماندگار تا پایان عمر دولت دهم به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان و ورزشگاه 75 هزار نفری اصفهان را از جمله پروژه‌هایی اعلام کرد که جزو طرح‌های مهر ماندگار قرار گرفته‌اند.

معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با اشاره به هزینه شدن 3 هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های قرار گرفته در بین طرح‌های ماندگار گفت: بهره‌برداری از این طرح‌ها، تقریبا همین مبلغ را نیاز دارد.

وی به بهره‌برداری از چند طرح ورزشی قرار گرفته در مجموعه طرح‌های مهر ماندگار اشاره کرد و گفت: سالن 6 هزار نفری اصفهان و ورزشگاه 15 هزار نفری قزوین از پروژه‌های افتتاح شده طی دو ماه گذشته است و سالن 6 هزار نفری رشت و 10 هزار نفری همدان هم آماده بهره‌برداری شده است.

عبدی پروژه‌های قرار گرفته در مجموعه طرح‌های مهر ماندگار را ورزشگاه، سالن‌های چند منظوره، استخر، پیست‌های دوچرخه سواری و دو میدانی اعلام کرد.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول