اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

4 پروژه ورزشی استان قم افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از افتتاح چهار پروژه ورزشی استان قم همزمان با هفته دولت خبر داد.

4 پروژه ورزشی استان قم افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم عباس جهان‌بینی در حاشیه بازدید از نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های اداره‌کل ورزش و جوانان اظهار کرد: این اداره در زمینه فعالیت‌های عمرانی و توسعه ورزش همگانی، قهرمانی در سطح شهر قم و روستاهای استان فعالیت می‌کند.

وی به پروژه‌های عمرانی در سطح استان اشاره کرد و گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان اکنون بالغ بر 20 پروژه نیمه تمام دارد که در حال تکمیل است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از افتتاح چهار پروژه در هفته دولت خبر داد و افزود: این پروژه‌ها شامل زمین چمن مصنوعی روستای خاوه، زمین فوتبال روستای دستجرد، سالن ورزشی روستای قلعه چم و نمازخانه ورزشگاه یادگار امام است.

وی با اشاره به دیگر پروژه‌های این اداره گفت: پروژه‌های مجموعه ورزشی شهدای نیروگاه با زمین چمن مصنوعی و تکمیل و تجهیز ورزشگاه هفتم تیر از مصوبات سفر مقام معظم رهبری بوده که تا پایان سال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

جهان‌بینی خاطر نشان کرد: عملیات احداث سه سالن ورزشی روستایی در روستاهای قمرود، لنگرود و باقرآباد از دیگر پروژه‌های استان بوده که در بهمن ماه آماده بهره‌برداری است.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و استعدادهای ورزشی استان گفت: بالغ بر 50 تیم قمی در رقابت‌های سطوح ملی در لیگ‌های دسته یک، دو و سه حضور دارند و در رقابت‌های آسیایی و جهانی صاحب عناوین برتر شده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم خاطر نشان کرد: ورزشکاران استان سال گذشته بالغ بر 40 مدال از این سطوح رقابت‌ها کسب کردند که مهم‌ترین آنها در رشته‌های کشتی، دو و میدانی، کاراته، تکواندو و جودو بوده است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول