اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نهم شهریور روز قزوین/26

همایش تجلیل از نخبگان و چهره‌های ماندگار قزوین برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: همایش تجلیل از نخبگان و چهره‌های ماندگار قزوین با هدف معرفی و تجلیل از آنها امروز در دانشگاه‌ بین‌المللی امام‌خمینی(ره) برگزار ‌می‌شود.

همایش تجلیل از نخبگان و چهره‌های ماندگار قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، امروز همایش تجلیل از نخبگان و چهره‌های ماندگار قزوین از ساعت در سالن همایش دانشگاه ‌بین‌المللی امام‌ خمینی (ره) با حضور مسئولان استانی و کشوری برپا می‌شود.

همایش تجلیل از نخبگان و چهره‌های ماندگار یکی از برنامه‌های روز قزوین است که در شانزدهم شهریورماه با حضور مسئولان کشوری و ارشد استانی برگزار می‌شود.

این مراسم برای گردهم‌ آمدن نخبگان قزوینی از سراسر کشور جهت بحث و تبادل‌نظر در زمینه‌های گوناگون و ارایه‌ راه‌حل‌ها و پیشنهادهای کاربردی است.

در همایش نخبگان و چهره‌های ماندگار قزوین با شناساندن ظرفیت‌های موجود برای برنامه‌ریزی صحیح به ارتقای سطح دانش، فناوری، تولید و خدمات در شهر قزوین کمک مؤثری می‌شود.

آینده‌نگری در موضوعات کاربردی، تولید، فناوری، تشکیل اتاق‌فکر در راستای چشم‌انداز تحول در قزوین، بهره‌مندی از توان و ظرفیت نخبگان و فرهیختگان قزوینی در راستای توسعه و رشد شهر قزوین از اهداف برگزاری همایش نخبگان و چهره‌های ماندگار است.

تشکیل اتاق‌فکر و تشکیل زیرکمیته‌ها با حضور نخبگان، ارایه‌ پژوهش‌های کاربردی و راهبردهای تولیدی، خدماتی ،شهری، ارتقای جایگاه علمی و اجتماعی نخبگان و دستاوردهای آنها و معرفی طرح‌های کاربردی و اقتصادی نخبگان در زمینه‌های مختلف از دیگر اهداف این همایش است.

در پایان این همایش از 25 نخبه و چهره‌های ماندگار قزوین همچون آیت‌الله هادی باریک‌بین، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد، جواد صالحی، علی‌اکبر صالحی، محسن جهانگیری، فرج‌الله سلحشور، رضا شعبانی و احسان لشگری تجلیل می‌شود.

گفتنی است، جشنواره روز قزوین برای نخستین‌بار است که برپا می‌شود و طرح‌های نو و تازه‌ای در آن گنجانده شده است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول