اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

26آبان ماه جاری؛

چهره‌های ماندگار نهضت مطالعه مفید گلپایگان تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی گلپایگان از برگزاری نخستین همایش تجلیل از چهره‌های ماندگار نهضت مطالعه مفید در گلپایگان خبر داد.

چهره‌های ماندگار نهضت مطالعه مفید گلپایگان تجلیل می‌شوند
علیرضا احمدی در گفت‌وگو خبرنگار فارس در گلپایگان بیان داشت: هفته کتاب از 22 آبان ماه آغاز می‌شود و تا 29 شبانگاه ادامه دارد و در این هفته برنامه‌های ویژه‌ای به همین مناسبت در سراسر شهرستان برگزار می‌شود.
وی افزود: در 26 شبانگاه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی نخستین همایش تجلیل از چهره‌های ماندگار نهضت مطالعه مفید در گلپایگان برگزار می‌شود.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی گلپایگان تصریح کرد: در این همایش از 25 نفر از برترین‌های کتابخانه‌های عمومی، کتاب خوانان نمونه، کتابداران نمونه، مسئولان کتابخانه‌های نمونه و فعالان علوم قرآنی تجلیل می‌شود.
وی هدف از برگزاری این همایش را ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در شهرستان بیان کرد و گفت: این همایش با همکاری شهرداری‌های سه شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر و دانشگاه‌های گلپایگان و فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان برگزار می‌شود.
احمدی یادآور شد: مکان برگزاری همایش تجلیل از چهره‌های ماندگار نهضت مطالعه مفید در گلپایگان در سالن اجتماعات کتابخانه آیت الله محمدی گلپایگانی و ساعت 10 صبح است.
وی ادامه داد: کتاب از دیر باز حافظ و احیاکننده تفکر و اندیشه‌های والا انسانی بوده است و همواره طالبان علم و اندیشه و حقیقت را سیراب کرده است و جامعه انسانی بدون مطالعه کتاب بی روح بوده، بنابراین همه ساله جشنی با عنوان جشن کتاب و هفته‌ای برای بزرگداشت کتاب و کتاب‌خوانی در سراسر کشور برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول