اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی اداره ارشاد

چهره‌های ماندگار خراسان شمالی تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری برنامه‌ای با عنوان بزرگداشت و تجلیل از چهره‌های ماندگار این استان خبر داد.

چهره‌های ماندگار خراسان شمالی تجلیل می‌شوند

حسین ثابت‌قدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: در اجرای این برنامه از هر شهرستان یک نفر چهره پیشکسوت فرهنگی و هنری انتخاب و در بزرگداشت چهره‌های ماندگار استان که در فصل بهار به اجرا در خواهد آمد، تجلیل می‌شوند.

وی با بیان اینکه بخش ویژه‌ای نیز در این برنامه فرهنگی پیش بینی شده است، افزود: در این بخش خانواده معظم شهدا و ایثارگران که در عرصه‌های دفاع مقدس یادگارانی را تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند، تکریم می‌شوند.

ثابت‌قدم با اشاره به رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی برای تقویت تمام حوزه‌های فرهنگی و هنری تصریح کرد: بر همین اساس اخیراً چند نمایشنامه که پیش از این به خاطر برخی مشکلات مجوز اجرای عمومی نداشتند، با مساعدت این اداره کل به اجرا در آمدند.

وی با بیان اینکه این نمایشنامه‌ها مورد استقبال شهروندان و هنر دوستان قرار گرفت، افزود: باید تمام هنرمندان عرصه‌های فرهنگی و هنری استان مورد حمایت قرار گرفته و تقویت شوند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در عین حال بر مشارکت گروه‌های فرهنگی و هنری به منظور توسعه این بخش در استان تاکید کرد.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول