اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر دومین همایش تجلیل از چهره ماندگار تبلیغی اصفهان خبر داد

برگزاری دومین همایش تجلیل از چهره‌ ماندگار تبلیغ استان اصفهان

خبرگزاری فارس: دبیر دومین همایش تجلیل از چهره ماندگار تبلیغی اصفهان گفت: به منظور قدردانی از تلاش خدمتگزاران عرصه تبلیغ دومین همایش تجلیل از چهره ماندگار تبلیغ استان اصفهان 27 بهمن‌ماه جاری در سالن همایش‌های اهل‌بیت(ع) برگزار می‌شود.

برگزاری دومین همایش تجلیل از چهره‌ ماندگار تبلیغ استان اصفهان

حجت‌الاسلام امیر ارزانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تبلیغ، ارشاد و هدایت مردم به ارزش‌های الهی از اصول رسالت پیامبران الهی بوده و خط سیر اصلی برنامه هدایت آنها را تشکیل می‌داده است.

وی افزود: قرآن کریم دعوت مردم به سوی خدا را بهترین گفتار و دعوت‌ کنندگان به سوی حق را برترین افراد امت برمی‌شمرد و فلاح و رستگاری جامعه اسلامی را مرهون تلاش آنها می‌داند.

رئیس اداره فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در ادامه بیان داشت: امر به معروف و نهی از منکر از جمله تأکیدهای قرآنی است و در این کتاب هدایت انسان‌ها به حیات بخشیدن آنها تعبیر شده است.

وی با بیان اینکه ائمه نیز بر اهمیت امر تبلیغ تأکید بسیار کرده‌اند،گفت: پیامبر اکرم(ص) هدایت انسانی را برتر از آن چه خورشید بر آن طلوع و غروب می‌کند دانسته و امام صادق(ع) نیز وجود مبلّغان راستین را مایه احیای دین و آثار امامت برشمرده‌اند.

ارزانی با اشاره به اینکه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان هر سال از یک نفر به عنوان چهره ماندگار تبلیغی تجلیل می‌کند، تصریح کرد: سال گذشته از نیم قرن تلاش حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ مهدی مظاهری قدردانی شد و امسال نیز از حجت‌الاسلام فیروزیان که عمری را در عرصه تبلیغ، امور خیریه و ساخت مسجد سپری کرده، تجلیل به عمل می‌آید.

وی درباره برخی از فعالیت‌های حجت‌الاسلام و المسلمین فیروزیان گفت: وی از جمله دوستان نزدیک آیت الله کاشانی و شهید نواب‌صفوی بود و در جریان نهضت امام خمینی(ره) فعالیت‌های چشمگیری بر علیه نظام طاغوت انجام داد و بارها ممنوع‌المنبر شد.

دبیر دومین همایش چهره ماندگار تبلیغ اضافه کرد: از دیگر فعالیت‌های ایشان تأسیس کتابخانه، ساخت مساجد و سفرهای تبلیغی به روستاها و نقاط مختلف کشور بوده و وی حدود 65 سال در عرصه تبلیغ مجاهدت کرده است.

به گزارش فارس، دومین همایش تجلیل از چهره ماندگار تبلیغ در تاریخ 27 بهمن‌ماه جاری ساعت 9 صبح در موسسه اهل‌بیت(ع) اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول