اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هنرمند خوشنویس:

تاریخ چهره ماندگار را تعیین می‌کند

خبرگزاری فارس: هنرمند خوشنویس کرمانی گفت: تاریخ چهره ماندگار و هنرمند واقعی و حقیقی را معین می‌کند.

تاریخ چهره ماندگار را تعیین می‌کند

محمد میرزایی در حاشیه نشست هم‌اندیشی استاندار کرمان با هنرمندان تجسمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: برگزاری این نشست موجب خرسندی است.

وی با بیان اینکه قدر هنرمند در اجتماع دانسته نشده است، افزود: هنرمندی که مردمی برخورد کرده، جایگاه خود را در سطح پایین‌ترین طبقه اجتماع پایین آورده و با همه جوشیده، آیا سزاوار این موقعیت است.

میرزایی با تأکید بر اینکه تاریخ ماندگاری را معین می‌کند، تصریح کرد: تاریخ برای چهره ماندگار، هنرمند واقعی و حقیقی موزه می‌سازد.

وی عنوان کرد: همواره خدا را شاکرم که بیان و زبانی به من هدیه کرده و قدرتی به من داده است تا بتوانم سخنم را صادق و بی‌هیچ ‌ملاحظه‌ای بر زبان آورم.

میرزایی ابراز داشت: هر یک از مسئولان باید قدردانی از هنرمندان را از خودشان آغاز کنند و برای این قشر ارزش قائل باشند.

وی اذعان داشت: ما نمی‌خواهیم که برایمان موزه و کاخ ساخته شود، بلکه دنبال مشخص شدن جایگاه خود در جامعه هستیم.

این هنرمند خوشنویس خواستار شناسایی شخصیت‌های ممتاز و برتر در حوزه‌های مختلف هنری شد و گفت: جامعه معنوی هنرمند باید در جامعه مشخص شود.

میرزایی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان متعلق به حضرت علی (ع) است، افزود: امیرالمومنین (ع) همواره به دنبال اجرای عدالت بود و ما نیز باید عدالت را رعایت کنیم.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "هیچ مقوله‌ای در تاریخ جا نمی‌افتد، مگر اینکه با هنر آمیخته شود"، ابراز داشت: ما باید قدردان هنرمندان باشیم و جایگاه و ارزش آنها را حفظ کنیم.

میرزایی با قدردانی از برگزاری نشست هم‌اندیشی استاندار کرمان با هنرمندان رشته‌های تجسمی افزود: این نشست فرصت مناسبی است تا هنرمندان دغدغه‌های خود را بیان کنند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول