اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور آیت‌الله تسخیری

چهره‌های ماندگار حوزوی در عرصه بین‌الملل تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: دومین نکوداشت چهره‌های ماندگار حوزوی در عرصه بین‌الملل با حضور دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در مجتمع عالی فقه قم برگزار شد.

چهره‌های ماندگار حوزوی در عرصه بین‌الملل تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دومین نکوداشت چهره‌های ماندگار حوزوی در عرصه بین‌الملل صبح امروز با حضور آیت‌الله تسخیری، دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین اعرافی و فرزندان علامه اختر رضوی و عبدالهادی الفضلی در مجتمع عالی فقه قم برگزار شد.

در این مراسم ابتدا محمدجعفر علمی به ارائه گزارشی در مورد برگزاری این نکوداشت پرداخت و گفت: دومین نکوداشت چهره‌های ماندگار حوزوی در عرصه بین‌الملل با هدف تجلیل از مبلغان برتر در عرصه بین‌الملل علامه سید سعید اختر رضوی و علامه عبدالهادی الفضلی برگزار شده است.

وی یادآور شد: در نخستین همایش که سال گذشته برگزار شد، از خدمات آیت‌الله موسوی لاری در عرصه بین‌الملل تقدیر شد و امسال این تقدیر به علمایی از سرزمین هند و عربستان رسید.

معاون پژوهشی جامعة المصطفی العالمیه هدف از برپایی این همایش را الگوسازی برای طلاب جوان و بیان دشواری‌های مبلغان به ویژه مبلغان خارج از کشور برشمرد.

در این همایش نیز آیت‌الله تسخیری، دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی نیز در سخنان خود به بیان ویژگی‌ها و ابعاد شخصیتی علامه سید سعید اختر رضوی از هندوستان و علامه عبدالهادی الفضلی از سرزمین حجاز پرداخت.

در ادامه آیت‌الله اعرافی با اشاره به شخصیت این دو علامه، بر نکات تبلیغی مهم که باید سرلوحه مبلغان قرار گیرد تاکید کرد.

در این همایش همچنین از زحمات این دو چهره ماندگار در عرصه بین‌الملل با اهدای لوح تقدیر و تندیس به فرزندان آنها تجلیل شد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول