اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی

مجموعه 72 جلدی چهره‌های ماندگار منتشر شد

خبرگزاری فارس:‌انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) اقدام به چاپ و عرضه مجموعه 72 جلدی چهره‌های ماندگار شامل خاطرات و زندگینامه شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی کرده است.

مجموعه 72 جلدی چهره‌های ماندگار منتشر شد
به گزارش ستاد خبری نمایشگاه‌های کتاب استان قم، غرفه انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در دومین نمایشگاه کتاب حوزه با بیش از 300 عنوان کتاب که 25 عنوان آن برای نخستین بار در این نمایشگاه ارائه شده است، پذیرای مخاطبان و علاقمندان به حوزه دین و معرفت است.
مجموعه 72 جلدی «چهره‌های ماندگار» یکی از آثار شاخص عرضه شده در این غرفه است که شامل زندگینامه شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی از زبان شهید بوده و به گفته مسئولین این غرفه با استقبال خوب بازدیدکنندگان مواجه شده است.
از دیگر کتاب‌هایی که برای نخستین بار توسط این موسسه در نمایشگاه کتاب حوزه در اختیار عموم قرار گرفته است می‌توان به «مبانی و اصول عرفان نظری»، «مقتل جامع سیدالشهدا» و «با دخترم» اشاره کرد.
آثار آیت‌الله مصباح یزدی نیز از جمله کتاب‌هایی هستند که همواره دارای مخاطب ویژه بوده و در این نمایشگاه نیز بسیاری از آنها به چشم می‌خورد که برخی از عناوین آن عبارت هستند از «آموزش عقاید»، «معارف قرآن» در 9 جلد که به صورت موضوعی تدوین یافته و به عنوان کتاب درسی مورد استفاده بوده و نیز کتاب «طوفان فتنه‌ها و کشتی بصیرت» که جزو کتاب‌های پرفروش این موسسه در سال جاری است.
مجموعه «مشکات» شامل تمام آثار آیت‌الله مصباح یزدی نیز که در گذشته توسط ناشران دیگر به چاپ می‌رسید، برای نخستین بار توسط موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) منتشر شده و علاقمندان می‌توانند 20 عنوان از این مجموعه را در غرفه انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) تهیه کنند.
شایان ذکر است برخی از کتاب‌های منتشر شده توسط موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) به عنوان کتاب سال حوزه معرفی شده‌اند که می‌توان کتاب «همسران سازگار» و «جریان شناسی تاریخی قرائت‌ها و رویکردهای عاشورا» را در این میان نام برد.
انتهای پیام/و۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول