اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم خبر داد

وقوع 30 فقره تصادف موتورسیکلت‌ در قم

خبرگزاری فارس: معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم از وقوع 30 مورد تصادف مربوط به موتورسیکلت‌ها در قم خبر داد.

وقوع 30 فقره تصادف موتورسیکلت‌ در قم

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به پاسخگویی شبانه‌روزی مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم به مردم بیان کرد: در 24 ساعت گذشته به هزار و 246 تماس پاسخ گفته شد.

وی ادامه داد: 917 تماس از مجموعه تماس‌هایی که با اورژانس 115 قم گرفته شد را مددجویان و 329 مورد را مزاحمان تشکیل می‌دادند.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: از مجموعه تماس‌هایی که در این مدت با اورژانس قم حاصل شد 161 ماموریت صورت گرفت.

وی بیان کرد: 161 ماموریت انجام شده مربوط به امدادرسانی به 53 تصادف با 64 مجروح و 108 مورد مربوط به بیماری‌های قلبی تنفسی می‌شود.

فراهانی با بیان اینکه حوادث موتورسواری هر روز بیش از گذشته در قم رخ می‌دهد گفت: در این مدت 30 تصادف موتور در مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه برخی اوقات مجروح شدن در حوادث موتورسواری به دلیل ضربه‌ای که به سر موتورسوار وارد می‌شود اندوه‌بارتر از فوت سانحه دیده است اضافه کرد: بر اثر وقوع این حوادث 37 نفر مجروح شدند.

معاون فوریت‌های پزشکی استان قم سقوط از موتور در جاده اراک مقابل سیلو با سه مصدوم را از جمله حوادث شاخص این مدت ذکر کرد و گفت: امدادرسانان پس از حضور در محل حادثه، سانحه دیده را پس از انجام اقدامات درمانی به بیمارستان نکویی قم منتقل کردند.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول