اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان زنجان خبر داد

ضبط دفترچه عملکرد رانندگان به ازای هر مجروح در تصادفات

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: به ازای هر مجروح در تصادفات رانندگی 25 روز دفترچه عملکرد رانندگان توسط پلیس ضبط می‌شود.

ضبط دفترچه عملکرد رانندگان به ازای هر مجروح در تصادفات

عبدالعلی رشتیانی در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد:‌ ملاقات‌های عمومی نیروی انتظامی با مردم به ویژه پلیس راه استان زنجان به منظور حل مشکلات مردم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه به درخواست‌های مراجعه‌کنندگان به ملاقات‌های عمومی رسیدگی می‌شود، افزود: برخی رانندگان به دلیل تخلفات رانندگی جریمه می‌شوند که برای حل مشکل خود در ملاقات‌های عمومی حاضر می‌شوند.

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه دفترچه عملکرد اکثر رانندگان استان به دلیل تخلفات، توسط پلیس ضبط می‌شود، افزود: ‌این امر مشکلاتی را برای رانندگان به وجود می‌آورد.

وی با بیان اینکه همه عملکرد رانندگان در این دفترچه نوشته می‌شود، افزود:‌ به منظور حفظ جان مسافران پلیس اقدام به جریمه این افراد می‌کند.

رشتیانی با اشاره به اینکه به ازای هر مجروح 25 روز دفترچه عملکرد رانندگان توسط پلیس ضبط می‌شود، خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات این افراد اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

وی بر ضرورت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان تاکید کرد و افزود: رانندگان می‌توانند با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز حادثه در جاده‌ها جلوگیری کنند.

رئیس پلیس راه استان زنجان تصریح کرد: پلیس راه در همه جاده‌ها مستقر بوده و در راستای راهنمایی و جلوگیری از تخلفات اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه 50 اکیپ پلیس راه استان زنجان در جاده‌ها مستقر هستند، افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده همه پرسنل در آماده‌باش کامل به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.

رشتیانی با اشاره به اینکه برای نخستین بار تست الکل از راننده‌ها در جاده‌های استان انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: دستگاه تست الکل خریداری شده و برای نخستین بار در سفرهای تابستانی از آن استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه با رانندگان مشکوک به الکل برخورد جدی صورت می‌گیرد، افزود: این افراد از ادامه رانندگی باز می‌مانند.

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه ضروری است رانندگان از انحراف به چپ جدا خودداری کنند، افزود: رعایت سبقت غیر‌مجاز، حرکت با سرعت مطمئنه از دیگر توصیه‌های پلیس به رانندگان است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول