اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان خبر داد

هدفگذاری برای صدور خدمات آموزش فنی به کشورهای همسایه

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: آموزش برون مرزی و صدور خدمات آموزشی به کشورهای همسایه یکی از اهداف این اداره کل است.

هدفگذاری برای صدور خدمات آموزش فنی به کشورهای همسایه

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از فنی و حرفه‌‌ای خوزستان، رحمان قلاوند اظهار داشت: خوزستان با داشتن منطقه آزاد اروند و به واسطه نزدیکی به مناطق آزاد و همجواری با کشورهای حاشیه خلیج فارس می‌تواند در صدور آموزش فنی و حرفه‌ای به این کشورها نقش مهمی را ایفا نماید.

وی که نماینده سازمان فنی و حرفه‌ای و عضو میز گرد کشورهای کویت، عربستان سعودی و عراق دراین زمینه است، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تأکید کرد که آموزش فنی و حرفه‌‌ای باید توسعه یابد.

قلاوند تعداد مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان را 23 مرکز عنوان کرد و افزود: رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، آموزش نیروی کار و پرورش و ارتقاء مهارت آنان است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای خوزستان از راه‌اندازی بزرگترین مرکز سنجش مهارت استان در جنوب کشور خبر داد و گفت: این مرکز با بیشترین ظرفیت در برنامه‌های عمومی و متفرقه می‌تواند خدمات ارزنده‌ای را به مردم شریف خوزستان ارائه دهد.

وی ادامه داد: همچنین به منظور راه‌اندازی مرکز آموزش عالی علمی ـ کاربردی در خرمشهر در کمیته و شورای گسترش علمی کاربردی پیشنهاد راه‌اندازی این مرکز ارائه شده و منتظریم در شورای عالی کشور نیز به تصویب برسد.

قلاوند افزود: در شهرستان اهواز و دزفول این مجوز برای پذیرش بیش از 150 نفر دانشجو گرفته شده و امیدواریم به زودی برای شهرستان خرمشهر نیز مجوز راه‌اندازی مرکز غواصی، جوش زیرآب و تعمیر کشتی‌ها و ادوات در روی آب اخذ گردد.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول