اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل به قهرمان پارالمپیک

قهرمانی فرزین نام ایران را بار دیگر در اوج نگه داشت

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت:‌ قهرمانی مجید فرزین در مسابقات پارالمپیک لندن به عنوان فرزند برومند سبلان نام ایران را بار دیگر در اوج عزت و قله عظمت قرار داد.

قهرمانی فرزین نام ایران را بار دیگر در اوج نگه داشت

احد پازاج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با اشاره به قهرمانی مجید فرزین در المپیک لندن و کسب مدال طلا در رشته وزنه‌برداری اظهار داشت: بعد از افتخارآفرینی جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس جلیل باقری‌ جدی این بار مجید فرزین از خطه دلاورخیز اردبیل در رشته وزنه‌برداری توانست افتخاری دیگر برای میهن اسلامی و اردبیل قهرمان‌پرور به دست آورد که جای بسی خرسندی و خوشحالی است.

وی با اعلام اینکه این استان در رشته وزنه‌برداری هم در المپیک و هم پارالمپیک بسیار شایسته و خوش درخشیده است، تصریح کرد: آنچه ما را امیدوار به این پیروزی‌ها و قهرمانی‌ها می‌کند تا چنین موفقیت‌هایی تداوم پیدا کند، عزم و اراده آهنین دلاورمردان این خطه است که هرگز از شاد کردن دل مردم سیر نمی‌شوند.

پازاج با اعلام اینکه به یقین این قهرمانی‌ها در سال‌های آینده و المپیک‌های بعدی با توجه به سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در ورزش قهرمانی و حرفه‌ای ادامه می‌یابد، خاطرنشان کرد: با توسعه فضاهای ورزشی در جای جای این استان شاهد حضور نوجوانان و جوانان مستعد در عرصه‌های ورزشی هستیم تا قهرمانی‌ها استمرار یافته و شاهد تداوم پیروزی‌های دایی‌ها، رضازاده‌ها، انوشیروانی‌ها، محمدپورها و باقری‌ها و فرزین‌ها باشیم.

به دنبال قهرمانی مجید فرزین در پارالمپیک لندن در دسته 82.5 کیلوگرم مدیرکل بهزیستی استان اردبیل نیز این قهرمانی غرورآفرین را تبریک گفت و با اشاره به توانمندی معلولان و مددجویان این نهاد انقلابی بیان کرد: ما افتخار می‌کنیم که بهزیستی رشید مردانی همچون فرزین و موسوی دو قهرمان جهان و المپیک پرورش داده و توانسته است این استعدادها را در سطح جهان و المپیک معرفی کند.

رویا احمدیان پیروزی غرورآفرین مجید فرزین در بین رقبای سرسختش را نشان از همت و غرور هر ایرانی دانست و ادامه داد:‌ زمانی که این قهرمان با پهلوانی خود سبب شد تا پرچم ایران به اهتزاز درآید شادترین لحظه عمرم بود که این پیروزی را به مقام معظم رهبری و همه دلسوزان و ارادتمندان این نظام اسلامی صمیمانه تبریک می‌گویم.

ساعاتی پیش مجید فرزین وزنه‌بردار اردبیل‌الاصل کاروان ورزشی پارالمپیک لندن با مهار وزنه 205 کیلوگرم طلای المپیک را به دست آورد و کشورمان توانست با کسب این طلا، ششمین مدال طلای کاروان ورزشی پارالمپیک را به دست آورد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول