اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی نونهالان صورت می‌گیرد

رقابت مدعیان اعزام به پیکارهای قهرمانی تکواندو در قم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تکواندو استان قم از برگزاری پیکارهای انتخابی تکواندو برای اعزام تیمی قوی به رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.

رقابت مدعیان اعزام به پیکارهای قهرمانی تکواندو در قم

علی افکاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: فرصت چندانی تا برگزاری رقابت‌های تکواندو قهرمانی کشور در اختیار نداریم و برنامه و تلاش هیئت این است که تیمی قوی متشکل از بهترین تکواندوکاران حال حاضر قم برای جدال با برترین‌‌های کشور آماده شوند.

وی با بیان اینکه کادر فنی تیم نونهالان قم در پیکارهای قهرمانی کشور نیز مشخص شده است گفت: این تیم با ترکیبی از چهره‌های آینده‌دار تکواندو قم در تلاش برای تکرار موفقیت‌های تکواندو قم مهر ماه به مصاف حریفان خواهد رفت.

رئیس هیئت تکواندو استان قم با اشاره به زمان اندک باقی مانده تا آغاز مسابقات کشوری بیان داشت: تمام تکواندوکارانی که مدعی عضویت در تیم نونهالان قم برای اعزام به پیکارهای قهرمانی کشور هستند، باید جمعه این هفته در مسابقات انتخابی شرکت کنند.

وی با اشاره به زمان و مکان برگزاری مسابقات انتخابی تکواندو رده سنی نونهالان قم اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در هیئت تکواندو،‌ این پیکارها از ساعت 9 صبح روز جمعه هفدهم شهریور ماه در خانه تکواندو جنب بوستان هاشمی برگزار می‌شود.

افکاری تصریح کرد: مربیان تیم تکواندو نونهالان قم در این رقابت‌ها با جدیت عملکرد تکواندوکاران را زیر نظر دارند و بلافاصله پس از پایان مسابقات برترین‌های اوزان مختلف و نفراتی که از نظر فنی مورد تایید مربیان باشند به اردو دعوت می‌شوند.

وی یادآور شد: در واقع نفرات اول و دوم اوزان 10 گانه مسابقات انتخابی تکواندو قم به اردوی آماده‌سازی تیم نونهالان دعوت خواهند شد، ضمن اینکه بهترین‌های فنی و نفراتی که پیش از این نیز در اردو بوده‌اند، مدنظر مربیان خواهند بود.

رئیس هیئت تکواندو استان قم بیان داشت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته در هیئت بلافاصله پس از پایان مسابقات انتخابی با توجه به اینکه رقابت‌های قهرمانی کشور در مهر ماه برگزار می‌شود، اردو و برنامه‌های آماده‌سازی تیم نونهالان هیئت تکواندو قم آغاز خواهد شد.

وی یادآور شد: از بین تکواندوکاران حاضر در این اردو که همگی از آمادگی و انگیزه بالایی نیز برخوردارند، انتخاب بهترین‌ها کار بسیار سختی است اما در نهایت باید 10 نفر از بین آنها برای اعزام به پیکارهای قهرمانی کشور انتخاب شوند.

افکاری با بیان اینکه تکواندوکاران قمی مدعی کسب مدال از پیکارهای رده‌ سنی نونهالان قهرمانی کشور هستند گفت: رقابت‌های تکواندو قهرمانی کشور در اوزان 30، 33، 36، 39، 42، 45، 48، 52، 56 و به اضافه 56 کیلوگرم برگزار می‌شود و نفرات اعزامی تیم قم در این اوزان از شانس زیادی برای کسب مدال برخوردار هستند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول