اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دختران شمشیرباز به اردبیل آمدند

آغاز مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر کشور در اردبیل

خبرگزاری فارس: با حضور 19 استان از سراسر کشور، مسابقات شمشیربازی قهرمانی نوجوانان کشور در سه اسلحه سابر، اپه و فلوره در اردبیل آغاز شد.

آغاز مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر کشور در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسابقات که از صبح امروز آغاز شده با حضور بیش از 175 ورزشکار و مربی در قسمت انفرادی نوجوانان در حال پیگیری است.

براساس برنامه اعلامی کمیته برگزاری مسابقات، امروز مسابقات در قسمت انفرادی و از فردا صبح در قسمت تیمی نوجوانان پیگیری خواهد شد.

بر همین اساس مسابقات رده سنی جوانان هم از روز دوشنبه به مدت سه روز آغاز خواهد شد.

در مسابقات قهرمانی شمشیربازی نوجوانان دختر سراسر کشور شمشیربازانی از استان‌های تهران و توابع،  آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کرمان، یزد، اصفهان، همدان، گیلان، البرز، سمنان، مازندران، زنجان،  خراسان شمالی،  کرمانشاه، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی و اردبیل به مدت پنج روز با هم به رقابت می‌پردازند. 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، تیم‌های شرکت‌کننده از روز گذشته به اردبیل وارد شده و داوران و عوامل فدراسیون شمشیربازی نیز امروز با استقرار در اردبیل این مسابقات قهرمانی را داوری و مدیریت می‌کنند.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول