اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بانک کشاورزی گناباد:

تقسیط تسهیلات معوق کشاورزان مساعدت به تولید کنندگان خسارت دیده است

خبرگزاری فارس: رئیس بانک کشاورزی گناباد گفت: تمدید و تقسیط تسهیلات معوق کشاورزان و دامداران براساس بند 29 قانون بودجه سال 91 یک فرصت در راستای کمک و مساعدت به تولید کنندگان خسارت دیده است.

تقسیط تسهیلات معوق کشاورزان مساعدت به تولید کنندگان خسارت دیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، مهدی مهرانپور صبح امروز در جمع خبرنگاران گناباد، اظهار داشت: تمدید و تقسیط تسهیلات معوق کشاورزان و دامداران براساس بند 29 قانون بودجه سال 91  یک فرصت در راستای کمک و مساعدت به تولید کنندگان خسارت دیده است که تا پایان آبان‌ماه در اختیار آنان قرار گرفته است.

رئیس بانک کشاورزی گناباد افزود: پس از مهلت مذکور اقدامات اجرایی جهت وصول مطالبات بانک از طریق مراجع قضایی آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: جرایم وجه التزام تا سقف 500 میلیون ریال در بانک کشاورزی گناباد قابل بخشش است و افراد با پرداخت کارمزد تسهیلات خود می‌توانند اصل تسهیلات را از 3 تا 5 سال به صورت اقساطی پرداخت نمایند.

مهران‌پور بیان داشت: کسانی که در سال گذشته از بند 28 قانون بودجه سال 90 استفاده نموده‌اند مشمول این دستورالعمل نخواهند بود.

وی گفت: لیست کلیه بدهکاران مشمول بند 29 در صورت عدم مراجعه جهت تعیین تکلیف بدهی به بانک مرکزی اعلام خواهد شد.

مهران‌پور افزود: این افراد علی‌رغم اینکه از خدمات بانکی محروم خواهند شد ممنوع‌الخروج از کشور نیز می‌شوند لذا، افراد از این فرصت طلایی باید استفاده نمایند تا مشکلات بعدی به سراغ آنها نیاید.

وی از تمام تولید کنندگان در بخش‌های کشاورزی و دامداری و صنعتی بدهکار به بانک کشاورزی که تا تاریخ هشتم فروردین‌ماه امسال و قبل از آن تسهیلات آنها سررسید و معوق شده است خواست با مراجعه هر چه سریع‌تر به بانک نسبت به تمدید و تقسیط بدهی‌های خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول