اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ری:

شهرداری باقرشهر در ساماندهی واحدهای آلاینده نمونه است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره حفاظت محیط زیست ری گفت: شهرداری باقرشهر در اعمال مقررات و ساماندهی واحدهای آلاینده بسیار موفق بوده است.

شهرداری باقرشهر در ساماندهی واحدهای آلاینده نمونه است

محمودرضا سعیدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران ضمن قدردانی از اعضا و دبیر کمیسیون بند 20 ماده 55 در پیگیری و اجرای مصوبات بیان کرد: برگزاری جلسات به‌صورت منظم و دوره‌ای و مستمر در شهرداری به همراه بازدیدهای کارشناسی اعضای کمیسیون از واحدهای آلاینده و اعمال قانون و مقررات در این رابطه توانسته است دورنمای روشنی را برای شهر باقرشهر ترسیم کند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری در ادامه تصریح کرد: از لحاظ زیست محیطی و اجرای استانداردهای موجود در شهر، با پیگیری مستمر دبیر کمیسیون شرایطی ایجاد شده که در آینده موفقیت‌های کسب شده در این زمینه خودنمایی می‌کند.

سعیدپور به موفقیت‌های کسب شده توسط کمیسیون اشاره کرد و ابراز داشت: این کمیسیون در دو سال اخیر از لحاظ کیفیت و هم از نظر کمیت از جمله انتقال صنایع مزاحم و آلاینده، انتقال و ساماندهی کارگاه‌های بازیافت و آسیاب مواد، نظارت بر ساخت کارگاه‌های صنعتی و ... نسبت به سال‌های گذشته بسیار موفق‌تر بوده است. 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری در ادامه افزود: با توجه به موقعیت اقلیمی باقرشهر و ضرورت رسیدگی به مشکلات موجود و ارائه دیدگاه‌های کارشناسی اعضای کمیسیون و فراهم کردن شرایط زیست محیطی مناسب، اجرای مصوبات جلسات در رفاه و آسایش شهروندان نقش بسزایی داشته است.

وی در پایان ضمن قدردانی و سپاس از تمام اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار باقرشهر، از آنها خواست مانند گذشته از مصوبات و نظرات کارشناسی کمیسیون بند 20 ماده 55 حمایت کرده و در صورت نیاز امکانات لازم را فراهم کنند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول