اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت پرورش اندام کرمان:

پرورش اندام کرمان جزو هیئت‌های برتر است

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت پرورش اندام استان کرمان گفت: طی 2 سال گذشته این هیئت بین دو هیئت برتر استان کرمان قرار گرفته و در مجموع در سطح کشور نیز از حیث عملکرد اجرایی و فنی بین 3 هیئت برتر قرار دارد.

پرورش اندام کرمان جزو هیئت‌های برتر است

محمد نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به فعالیت پنج کمیته در بخش‌های پرورش اندام، پاورلیفتینگ، پرس سینه، قوی‌ترین مردان و مچ‌اندازی در مجموعه هیئت پرورش اندام استان کرمان اظهار داشت: بر اساس مستندات و مدارک موجود یکی از فعال‌ترین هیئت‌های ورزشی استان کرمان هستیم.

وی افزود: در قسمت پرورش اندام در آخرین مسابقات موفق به کسب عنوان قهرمانی کشور شده‌ایم در پاورلیفتینگ و پرس سینه به ترتیب عناوین سوم و دوم کشور را به خود اختصاص داده‌ایم و در قوی‌ترین مردان نیز همواره کرمان در بین برترین‌ها قرار گرفته است.

دبیر هیئت پرورش اندام استان کرمان خاطرنشان کرد: طی دو سال گذشته هیئت در بین دو هیئت برتر استان کرمان قرار گرفته است و در مجموع در سطح کشور نیز از حیث عملکرد اجرایی و فنی هیئت پرورش اندام کرمان در بین سه هیئت برتر کشور قرار داشته است.

وی با تأکید بر توسعه آموزش رشته پرورش اندام بیان داشت: بر توسعه و ترویج این رشته تمرکز کرده‌ایم و به این منظور با برگزاری کلاس‌های مختلف آموزشی درجه سه کشوری گام‌های نخست را در این زمینه به خوبی برداشتیم، در این بخش سهمیه هر استان در برگزاری کلاس‌های کشوری هر دو سال یک بار بود، اما با توجه به ارتباطات خوب هیئت پرورش اندام استان با فدراسیون موفق به برگزاری این کلاس‌ها در هر سال شدیم.

نصیری با اعلام خبری مبنی بر فعالیت 315 نفر مربی درجه سه کشوری در کرمان گفت: همچنین در بخش داوری 38 نفر از سوی هیئت استان طی چند سال اخیر برای شرکت در کلاس‌های ارتقای داوری اعزام شده‌اند که از این بین سه داور بین‌المللی، پنج داور درجه یک ملی، پنج داور درجه دو و 25 داور  درجه سه ملی از استان کرمان در حال فعالیت در رشته پرورش اندام هستند.

وی با اشاره به فعالیت 15 هزار بدن‌ساز در سطح استان عنوان کرد: شاخص و پارامتر تعداد ورزشکاران در استان کرمان بر اساس بیمه ورزشی است و هیئت پرورش اندام نیز بر این اساس طرحی را در دست اجرا دارد که بر این اساس تمام ورزشکاران این رشته را زیر پوشش بیمه ورزشی قرار می‌دهیم.

نصیری با اشاره به فعال بودن این رشته در اغلب شهرستان‌های استان گفت: سیرجان، زرند، کهنوج، رفسنجان، بم و جیرفت از شهرستان‌های فعال در استان در رشته پرورش اندام هستند.

وی وضعیت رشته پرورش اندام در استان کرمان را رضایت‌بخش دانست و افزود: ایجاد سیر صعودی از سال 84 تاکنون حکایت از ایجاد شتاب و سرعت در رونق و موفقیت پرورش اندام استان کرمان است، به شکلی که هیئت کرمان در سطح کشور توانسته جایگاه 22 خود را در سال 84 به جایگاه نخست فعلی ارتقا بخشد.

نصیری خاطرنشان کرد: انصافا این کار در سایه وفاق و یک‌دلی تمام کمیته‌ها و اعضا و همچنین هیئت رئیسه و ریاست هیئت پرورش اندام اتفاق افتاده است و جا دارد از زحمات کامران صنعتی در رأس هرم هیئت که همیشه به عنوان یک حامی و یک دوست خوب در پیشرفت این رشته سهم به سزایی داشته است، قدردانی کنم.

دبیر هیئت پرورش اندام استان کرمان خاطرنشان کرد: هیئت پرورش اندام نسبت به جایگاه والای پیشکسوتان ارزش و احترام خاصی قائل است و همواره در هنگام برگزاری مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی از نظرات آنها در راستای بهتر برگزاری مسابقات و اردوها استفاده کرده‌ایم.

انتهای پیام/ب10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول