اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز مسابقات کشوری دانش‌آموزان

ورزشکاران فارس گوی سبقت را از همدان و یزد ربودند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش فارس از درخشش دانش‌آموزان این استان در پایان نخستین روز دوره سی‌ام مسابقات ورزشی دانش‌آموزان پسر کشور خبر داد.

ورزشکاران فارس گوی سبقت را از همدان و یزد ربودند

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس، عباس حاجی‌زاده اظهار داشت: دانش‌آموزان پسر فارس توانستند در پایان روز نخست این مسابقات کشوری که در استان‌های یزد و همدان در حال برگزاری است، 15 مدال شامل پنج مدال طلا، چهار مدال نقره و شش مدال برنز کسب کنند.

وی افزود: در رقابت‌های شنا، تیم فارس در ماده چهار در 50 متر آزاد تیمی در رده‌های سنی هشت تا 10 سال و 11 تا 12 سال موفق به کسب دو مدال طلا شد.

این مسئول همچنین از کسب دو مدال برنز در ماده چهار در 50 متر مختلط تیمی در رده‌های سنی هشت تا 10 سال و 11 تا 12 سال خبر داد.

رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش فارس اضافه کرد: در شنای انفرادی عرشیا زارع در 100 متر کرال سینه مدال طلا و در 50 متر پروانه مدال نقره را کسب کرد.

وی همچنین تصریح کرد: پارسا حکمت نیز در 50 متر کرال پشت مدال طلا و در 50 متر پروانه نیز مدال نقره این رقابت‌ها را کسب کرد.

به گفته این مقام مسئول، مهدی ملازم دیگر شناگر فارسی نیز توانست در 100 متر آزاد مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کند.

حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: در دو و میدانی سپهر اسد در ماده 100 متر و محمدرضا مشتاق در ماده 300 متر با مانع توانستند دو مدال طلا کسب کنند و سروش رزمجو نیز در ماده 300 متر با مانع توانست مدال نقره را از آن خود کند.

رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش فارس همچنین گفت: سید ایمان میرپورفرد در ماده  110 متر با مانع و علیرضا خطیبی در ماده 800 متر و محمد صحرانورد در پرش سه گام توانستند سه مدال برنز این رقابت‌ها را به دست آورند.

حاجی‌زاده ادامه داد: در کشتی فرنگی نیز محمد غلامی توانست در وزن 42 کیلوگرم پس از شکست تمام حریفان مدال طلا را از آن خود کند و محمدرضا رستمی نیز در وزن 53 کیلوگرم در فینال مغلوب حریف خود شد و به مدال نقره این رقابت‌ها بسنده کرد.

به گزارش فارس، سی‌امین دوره رقابت‌های ورزشی دانش‌آموزان پسر سراسر کشور به میزبانی استان‌های یزد و همدان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول