اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی گلستان:

مهمترین حلقه مفقوده اقتصاد مقاومتی بخش صنایع کوچک است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان گفت: مهمترین حلقه مفقوده اقتصاد مقاومتی بخش صنایع کوچک است.

مهمترین حلقه مفقوده اقتصاد مقاومتی بخش صنایع کوچک است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان نیما بیرودیان بعد از ظهر امروز در جمع فعالان اقتصادی و کمیته حمایت قضایی از سرمایه‎گذاری گلستان اظهار داشت: محوریت تلاش‎ها در شهرک‎های صنعتی حول دو محور تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و همچنین اقتصاد مقاومتی که از منویات مقام معظم رهبری است قرار دارد.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی در برابر فشارها و ضرباتی که نشأت گرفته از عوامل درونی و بیرونی است شکل گرفته اذعان کرد: باید سیاست‎گذاری‎ها را به شکلی هدایت کنیم تا بتوانیم در برابر این تهدیدها و تحریم‎ها که از سوی دشمنان بر ما وارد می‎شود مقاومت کنیم و در این بخش صنعت و مخصوصا بحث صنایع کوچک می‎تواند در این حوزه به ما کمک کند.

بیرودیان با تاکید بر اینکه زیرساخت‎های صنعتی خوبی در گلستان فراهم شده است ابراز داشت: این استان در حال حاضر 22 شهرک صنعتی با فضای یک هزار و 500 هکتار را در اختیار دارد و 90 درصد زیرساخت‎ها برای واحدهای بهره‎برداری مهیا شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی گلستان تصریح کرد: در سال جاری تلاش این شرکت در حوزه آموزش، مشاوره و تکمیل زیرساخت‎ها بوده است.

وی یادآور شد: در بخش صنایع کوچک توفیقات خوبی در حوزه زیرساخت‎ها داشته‎ایم و در بحث گازرسانی و تصفیه‎خانه در ردیف استان‎های پیشرو قرار داریم.

بیرودیان تخصصی‎سازی را یکی از اهداف در حوزه صنایع برشمرد و افزود: در همین راستا در هفته دولت شاهد افتتاح سایت شیلات گمیشان بوده‎ایم.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی با اشاره به مشکلات صنعتگران استان گلستان تصریح کرد: با بررسی‎های انجام شده بخش اعظم مشکلات صنعتگران بحث سرمایه در گردش است که برای صنایع مثال گردش خون در بدن است.

وی متذکر شد: همچنین 15 درصد فقدان بازار، شش درصد مواد اولیه و هفت درصد اختلاف با شرکا از دیگر مشکلاتی است که در حوزه صنعتی گلستان وجود دارد که در صدد رفع این موانع هستیم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول