اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی ایران

تیم نوجوانان کاراته شوتوکان کرمان عازم سنندج شد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم کاراته شوتوکان JKS کرمان گفت: تیم نوجوانان شوتوکان JKS استان کرمان با 80 شرکت کننده عازم مسابقات قهرمانی نوجوانان ایران در سنندج است.

تیم نوجوانان کاراته شوتوکان کرمان عازم سنندج شد

محسن رشیدی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان از اعزام تیم نوجوانان شوتوکان JKS استان به مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور خبر داد و اظهار داشت: تیم کرمان با 80 شرکت کننده عازم سنندج محل برگزاری این مسابقات است.

وی افزود: تیم کرمان بیش از 10 سال است که در مسابقات شوتوکان قهرمان کشور است و از هم‌اکنون با قاطعیت تمام اعلام می‌کنم که این تیم به لطف خداوند و دعای خیر مردم کرمان با کسب عنوان قهرمانی به کرمان باز می‌گردد.

رشیدی‌نژاد خاطرنشان کرد: آقایان سعیدی، یعقوبی، دانشور، احمدی و نژادصباحی به عنوان مربی در کنار این تیم حضور دارند و من نیز سرپرست این تیم در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور هستم.

وی از حضور بیش از 400 شرکت کننده در این مسابقات خبر داد و افزود: مسابقات طی روزهای پنجشنبه و جمعه 16 و 17 شهریور ماه در شهر سنندج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ۳۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول