اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شرکت برترین‌های کشور

قم میزبان برگزاری پیکارهای کاراته سبک شوتوکان کشور شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته استان قم از میزبانی قم به منظور برگزاری رقابت‌های «سبک شوتوکان دو» کاراته کشور خبر داد.

قم میزبان برگزاری پیکارهای کاراته سبک شوتوکان کشور شد

علیرضا برخورداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: این هیئت ورزشی با حضور چهره‌های درخشان کاراته از استان‌های مختلف در «سبک شوتوکان دو» کاراته کشور مسابقات قهرمانی این رشته را در قم میزبانی می‌کند.

وی ادامه داد: به همین منظور «سبک شوتوکان دو» کاراته کشور در نظر دارد یکی از مهم‌ترین رقابت‌ها در این سبک را در رده‌های سنی و اوزان مختلف برگزار کند که بر این اساس روزهای پایانی این هفته شاهد جدال برترین‌های کشور در این مسابقات خواهیم بود.

دبیر هیئت کاراته استان قم در ادامه با اشاره به تعداد ورزشکاران شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها یادآور شد: با توجه به اعلام آمادگی تیم‌های مطرح کشور، حضور بیش از 250 کاراته‌کای مدعی در این مسابقات قابل پیش‌بینی است.

این مسئول با اشاره به زمان و مکان برگزاری مسابقات «سبک شوتوکان دو» کاراته قهرمانی کشور در شهر مقدس قم افزود: تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از پیکارها روز چهارشنبه وارد شهر مقدس قم می‌شوند.

برخورداری خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده برای برگزاری این رقابت‌ها، کاراته‌کاهای مدعی شرکت‌کننده در این مسابقات از صبح روز پنجشنبه شانزدهم شهریور ماه به مدت دو روز به میزبانی قم در سالن ورزشی دو هزار نفری مجموعه شهید حیدریان قم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی به حضور تعدادی از استان‌های شرکت‌کننده در این دوره اشاره کرد و ابراز داشت:‌ علاوه بر کاراته‌کاهای توانمند شرکت کننده از استان قم، از دیگر استان‌ها نظیر کردستان، گیلان، قزوین، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، مازندران، خراسان شمالی و تهران نیز شاهد حضور کاراته‌کاهای سبک شوتوکان کشور هستیم.

دبیر هیئت کاراته استان قم کسب موفقیت در این دوره از پیکارهای کاراته سبک شوتوکان دو کشور را مهم و با ارزش دانست و بیان داشت: نفرات برتر این رقابت‌ها به مسابقات برون مرزی سبک شوتوکان دو کاراته اعزام خواهند شد.

دبیر هیئت کاراته استان قم همچنین به رده‌های سنی کاراته‌کاهای شرکت‌کننده در این پیکارها اشاره کرد و اذعان داشت: شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات در اوزان مختلف رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید به رقابت خواهند پرداخت.

وی تصریح کرد: کاراته از جمله رشته‌های ورزشی رزمی بسیار پرطرفدار در بین نوجوانان و جوانان قمی است و علاوه بر اینکه قم در بخش کنترلی این رشته توانمندی و استعدادهای بسیاری دارد و عناوین درخشانی در سطوح داخلی و برون مرزی کسب کرده، در سبک‌های مختلف نیز در سال‌های اخیر موفقیت‌های مختلفی به دست آورده است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول