اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی فدراسیون کاراته کشور صورت گرفت

دعوت 2 کاراته‌کای شیرازی به اردوی تیم ملی

خبرگزاری فارس: دو کاراته‌کای شیرازی به اردوی تیم ملی زیر 23 سال کشور دعوت شدند.

دعوت 2 کاراته‌کای شیرازی به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، از سوی فدراسیون کاراته دو کاراته‌کای شیرازی به اردوی تیم ملی زیر 23 سال کشور دعوت شدند.

علی گلشن و محمدحسین اکرام‌زاده دو کاراته‌کای شیرازی هستند که 12 شهریور‌ماه باید خود را در سالن شهید کبکانیان تهران به سرپرست تیم ملی معرفی کنند.

این دو کاراته‌کای خوش‌آتیه استان فارس در رقابت‌های انتخابی تیم ملی که بهمن‌ماه سال گذشته در ارومیه برگزار شد، موفق به کسب مقام نخست شدند و در حالی که خود را مهیای حضور در رقابت‌های آسیایی ازبکستان می‌کردند، با اعلام کنفدراسیون کاراته آسیا مبنی بر حذف گروه سنی زیر 23 سال از رقابت‌های آسیایی، از سفر به تاشکند بازماندند.

به گزارش فارس، در اردوی زیر 23 سال کشور که به منظور پشتوانه‌سازی برای تیم ملی بزرگسالان با حضور 63 کاراته‌کا برگزار می‌شود، شاخص‌هایی مانند اجرای مهارت‌های تکنیکی و تاکتیکی مورد نظر کادر فنی، سوابق قهرمانی، آمادگی جسمانی و ویژگی‌های پیکر‌سنجی دعوت‌شدگان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و نفرات مورد نظر به اردوهای بعدی راه می‌یابند.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول