اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کاراته استان قم خبر داد

نبرد کاراته‌کای قمی برای کسب طلای لیگ جهانی

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته استان قم گفت: کاراته‌کای قمی از روز یکشنبه در نبرد برای کسب مدال در لیگ جهانی کاراته با حریفان خود مسابقه می‌دهد.

نبرد کاراته‌کای قمی برای کسب طلای لیگ جهانی

علیرضا برخورداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بعد از برگزاری سومین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته که در تیر ماه به میزبانی کشور اندونزی با شرکت برترین‌های کاراته جهان صورت گرفت، اکنون مرحله چهارم در راه است.

وی ادامه داد: کاراته‌کاهای توانمندی به نمایندگی از کشورمان در قالب تیم‌های مردان و بانوان راهی این دوره از مسابقات شده‌اند و در بین نفرات ملی‌پوش تیم ملی ایران امیر مهدی‌زاده به نمایندگی از هیئت کاراته استان قم حضور دارد.

دبیر هیئت کاراته استان قم اضافه کرد: با توجه به اینکه کاراته‌کاهای کشورهای مختلف مسابقات جهانی این رشته در سال 2012 را پیش رو دارند، قطعا بهترین‌های خود را به این دوره از لیگ جهانی کاراته اعزام می‌کنند و در بین آنها نماینده کاراته قم یعنی امیر مهدی‌زاده در وزن منهای 60 کیلوگرم به مصاف حریفان خواهد رفت.

وی یادآور شد:‌ با اینکه مسابقات چهارمین مرحله لیگ جهانی کاراته از شنبه یازدهم شهریور ماه در شهر استانبول ترکیه آغاز شده است، اما امیر مهدی‌زاده از روز یکشنبه در پیکارهای لیگ جهانی کاراته مقابل حریفان خود به میدان می‌رود.

برخورداری با اشاره به تعداد شرکت‌کننده‌ها در این مسابقات افزود: چهارمین مرحله لیگ جهانی موسوم به کاراته وان در شرایطی از شنبه در استانبول ترکیه آغاز شد که برای حضور در این رقابت‌ها 315 کاراته‌کا از 47 کشور جهان خود را به محل برگزاری پیکارها رسانده‌اند.

در این دوره از پیکارها که در سالن المپیک استانبول برگزار می‌شود، تیم ملی اعزام کاراته‌ بانوان و مردان کشورمان در کاتا و کومیته در بخش مردان با 15 نفر و در بخش بانوان با 6 کاراته‌کا باید به مصاف حریفان خود بروند در حالی که امیر مهدی‌زاده نماینده قمی تیم ملی در وزن منهای 60 کیلوگرم روز یکشنبه با حریفان پیکار خواهد کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول