اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار محلات:

دومین کنگره ملی هیدروپونیک در محلات آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار محلات از آغاز به کار دومین کنگره ملی هیدروپونیک و تولیدات گیاهی از امروز در ایستگاه ملی تحقیقات گل و گیاه این شهرستان خبر داد.

دومین کنگره ملی هیدروپونیک در محلات آغاز به کار کرد

غلامعلی یارمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این کنگره دقایقی پیش با حضور نماینده سازمان تحقیقات هیدروپونیک کشور و جمعی از مسئولان آغاز به کار کرد.

وی تصریح کرد: این کنگره با محورهایی چون هیدروپونیک و توسعه پایدار، مدیریت تولید در کشت‌های گلخانه‌ای و هیدروپونیک، کارآفرینی و اقتصاد و بازاریابی محصولات گلخانه‌ای برپا می‌شود.

فرماندار محلات با بیان اینکه این همایش به مدت سه روز در محلات برگزار می‌شود خاطر نشان ساخت: با اعلام فراخوان ارسال مقالات 350 مقاله به دبیرخانه دومین کنگره ملی هیدروپونیک محلات ارسال شد که از این تعداد 270 مقاله مورد تایید واقع شد که در فصلنامه‌ اختصاصی از مجله علوم و فنون کشت‌های گلخانه‌ای منتشر می‌شوند.

یارمحمدی افزود: همچنین از این تعداد مقاله برگزیده 50 مقاله به صورت شفاهی در کنگره قرائت و مابقی به صورت پوستر توزیع می‌شود.

به گفته وی این کنگره با همکاری دانشگاه صنعتی اصفهان، ایستگاه ملی تحقیقات گل و گیاه محلات و جهاد کشاورزی محلات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول