اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز آغاز شد

برگزاری کنگره ملی تازه‌های درمان زانو در کرمان

خبرگزاری فارس: نخستین کنگره سراسری "تازه‌های درمان بیماری‌های زانو" در کرمان آغاز به کار کرد.

برگزاری کنگره ملی تازه‌های درمان زانو در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، نخستین کنگره‌‌ سراسری "تازه‌های درمان در زمینه‌‌ بیماری‌های زانو"‌ ‌امروز با همکاری انجمن جراحان ارتوپدی ایران در سالن اجتماعات هتل پارس کرمان آغاز به کار کرد. ‌ 

علی پورامیری مدیر گروه ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی کرمان‌ در این کنگره اظهار داشت: شیوه‌های نامناسب زندگی‌ امروز موجب بروز بیماری‌های اسکلتی به ویژه بیماری مربوط به زانو در افراد جامعه شده است.

وی ابراز داشت: به کارگیری شیوه‌های نادرست در زندگی روزمره، منجر به بروز بیماری‌های عضلانی، اسکلتی و به ویژه آرتروز می‌شود و افراد زیادی در جامعه از آن رنج می‌برند.

پورامیری افزود: فرهنگ‌سازی و آموزش در زمینه‌‌ انجام فعالیت‌های جسمانی و فیزیکی با روش‌های صحیح و مناسب به مردم، نقش به سزایی در کاهش اینگونه بیماری‌ها دارد و در واقع با آگاهی دادن به مردم نسبت به عوامل مؤثر در بروز بیماری‌های زانو، کمک بزرگی به کنترل و کاهش و درمان این نوع بیماری‌ها می‌شود.

محمود کریمی مبارکه دبیر‌ کنگره‌ نیز شرط مهم سلامت یک جامعه را آگاه‌سازی و توانمندسازی مردم و ارائه‌‌ اطلاعات لازم در زمینه‌‌ سلامت به آنها دانست و گفت: آگاهی نسبت به عوامل بروز بیماری‌های زانو موجب می‌شود تا با تشخیص سریع‌تر به درمانی بهتر دسترسی پیدا کنیم. 

وی افزود: این کنگره با حضور اساتید و متخصصان رشته‌های مختلف ارتوپدی و بر اساس آخرین دستاوردهای علمی در زمینه‌‌ پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری‌های زانو در حال برگزاری است.

کریمی هدف از برپایی این کنگره را افزایش سطح دانش متخصصان ارتوپد دانست و تصریح کرد:‌ ایجاد بستری مناسب برای تبادل اطلاعات و تجربیات در میان شرکت‌کنندگان و ارائه‌‌ آخرین دستاوردهای پزشکی در زمینه‌ درمان بیماری‌های زانو‌ از دیگر اهداف برپایی این کنگره است.

وی خاطرنشان کرد: ‌46 مقاله از سراسر کشور در این کنگره ارائه می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند در کارگاه‌های مختلف آموزشی شرکت کنند.

به گزارش فارس، کنگره سراسری "تازه‌های درمان بیماری‌های زانو" تا دوم تیر ماه سال جاری در هتل پارس کرمان ادامه دارد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول