اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم خبر داد

راه‌اندازی 80 گلخانه در شهرستان جم

خبرگزاری فارس: فرماندار جم از راه‌اندازی 80 گلخانه در شهرستان جم در سال جاری خبر داد.

راه‌اندازی 80 گلخانه در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، خلیل عبداللهی شامگاه دوشنبه در همایش نکوداشت سرمایه‌های انسانی شهرستان جم اظهار داشت: توسعه همه‌جانبه شهرستان جم از مهم‌ترین برنامه‌های مسئولان در سال جاری است.

وی بر لزوم توسعه آموزش عالی در جم تاکید کرد و با انتقاد از مسئولان دانشگاه خلیج فارس افزود: زمین مورد نیاز برای ساخت ساختمان دانشکده فنی و مهندسی جم در روستای صیدی با همکاری خیر محترم آقای رفیعی‌پور تملک شده اما از دانشگاه خلیج فارس گلایه دارم که یک قدم برای این دانشکده برنداشتند و حتی برای تمدید حضور این دانشکده در ساختمان فعلی متعلق به وزارت نفت، خودم پیگیر این موضوع شدم و موافقت آن را از وزیر گرفتم.

فرماندار جم از افزایش اعتبارات امسال شهرستان جم از 11 میلیارد تومان به 14 میلیارد تومان خبر داد و گفت: این میزان اعتبار در 12 فصل و در قالب 165 پروژه تعریف شده است.

عبداللهی به ظرفیت‌های کشاورزی شهرستان جم اشاره کرد و افزود: کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان فعال‌ترین کارگروه استان است.

وی از راه‌اندازی 80 گلخانه در جم خبر داد و بیان کرد: برای بهره‌وری بهتر و مصرف بهینه آب، تاسیس 80 گلخانه را در سطح شهرستان مصوب کرده‌ایم.

فرماندار جم همچنین از ساخت همزمان پنج مدرسه در شهرستان جم خبر داد و گفت: احداث این تعداد مدرسه جدید در جم موجبات رشد و توسعه تعلیم و تربیت در شهرستان می‌شود.

عبداللهی با اشاره به وضعیت پروژه مسکن مهر در جم اذعان داشت: زمین برای ساخت مسکن مهر نیز تامین و تحویل سازمان مسکن و شهرسازی شده و نیاز است که در شروع پروژه تسریع شود.

فرماندار جم به ارائه گزارشی از وضعیت پیشرفت پروژه انتقال آب خط کوثر به جم پرداخت و گفت: علاوه بر ساخت مخازن 5 و 10 هزار متر مکعبی و تست‌گیری آن، 15 کیلومتر از مسیر نیز لوله‌گذاری شده است.

وی یادآور شد: همچنین مشکلات آبخیزداری در شهرستان جم نیز حل شده و به زودی این پروژه مهم از سر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول