اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی خبر داد

واگذاری 31 هکتاری مجتمع گلخانه‌ای برای متقاضیان تولید در جلفا

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی از واگذاری 31 هکتاری مجتمع گلخانه‌ای برای متقاضیان تولید محصولات گلخانه‌ای در شهرستان جلفا خبر داد.

واگذاری 31 هکتاری مجتمع گلخانه‌ای برای متقاضیان تولید در جلفا

به گزارش خبرگزاری فارس از جلفا، مسعود محمدیان در بازدید از باغات و مجتمع‌های گلخانه‌ای شهرستان جلفا با اشاره به امکانات موجود برای توسعه بخش کشاورزی در شهرستان جلفا اظهار کرد: در توسعه کشاورزی در دشت‌های «گلفرج» و «گوردیان» این شهرستان، باید از امکانات و قابلیت‌های منطقه آزاد ارس به خوبی استفاده کرد و این امر می‌تواند توسعه کشاورزی جلفا را به عنوان الگو برای بخش کشاورزی شهرستان‌های دیگر درآورد.

وی با اشاره به منابع آبی لازم و کافی در این شهرستان با امکان تامین از محل رودخانه مرزی ارس برای توسعه بخش کشاورزی گفت: وجود زمین‌های حاصلخیز و قرارگیری در منطقه آزاد تجاری، شرایط مطلوبی را برای دسترسی به تجهیزات لازم و فناوری‌ها برای بهره‌برداران این اراضی به صورت بالقوه فراهم می‌کند و این امر با تلاش بی‌وقفه جهادگران و همچنین مدیریت توانمند برای اجرای طرح‌های لازم با توجه به امکانات موجود، می‌تواند چهره بسیار متفاوت و شکوفا در کشاورزی را از خود به نمایش درآورد.

محمدیان با اشاره به لزوم جذب سرمایه‌های لازم برای ایجاد و راه‌اندازی صنایع تبدیلی و فرآوری محصولات کشاورزی در این شهرستان اضافه کرد: بازاریابی با نگاهی مطمئن به صادرات، باید مدنظر مدیر جهادکشاورزی در تعامل با نهادهای ذیربط شهرستان باشد تا اهداف تعریفی سازمان در زمان مورد نظر تحقق یابد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی از واگذاری 31 هکتاری مجتمع گلخانه‌ای برای متقاضیان تولید محصولات گلخانه‌ای در این شهرستان خبر داد و گفت: برای آماده‌سازی این گلخانه، معرفی متقاضیان به بانک عامل برای جذب اعتباری بالغ بر 82 میلیارد ریال انجام و همچنین طرح ایجاد کشتارگاه صنعتی با برآورد هزینه‌ای بالغ بر 42 میلیارد ریال و در زمینی به وسعت 10 هکتار آماده شده و سرمایه‌گذاران متمایل می‌توانند با حمایت جهادکشاورزی استان برای احداث آن اقدام کنند.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول