اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از شهریور امسال انجام می‎شود

آغاز فاز اجرایی احداث گلخانه مدرن در گلستان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان گفت: به دستور رئیس جمهور قرار است که دو گلخانه مدرن با استفاده از بهترین سازه‌ها در کشور عملیاتی شود که از شهریور سال جاری فاز اجرایی آن در روستای قربان‎آباد کلید خواهد خورد.

آغاز فاز اجرایی احداث گلخانه مدرن در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سید نصیر سید محمدی عصر امروز در شانزدهمین کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان اظهار داشت: انعقاد قرارداد احداث گلخانه مهر ماه سال گذشته با 12 نفر از فارغ‎التحصیلان بخش کشاورزی انجام گرفته است.

وی از اختصاص 11 میلیارد تومان تسهیلات برای احداث گلخانه خبر داد و تصریح کرد: مساحت هر گلخانه پنج هکتار در نظر گرفته شده و بر اساس پیش‎بینی صورت گرفته افتتاح و راه‎اندازی آن در خرداد 1392 خواهد بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان با بیان اینکه در حال نهایی شدن انعقاد قرارداد هستیم یادآور شد: بر اساس شرایطی که از سوی بانک اعلام شده در مرحله نخست پرداخت 40 درصد تسهیلات است به طوریکه بهره‎برداری نهایی این پروژه نیز از طریق بانک خواهد بود.

سید محمدی اذعان کرد: مشارکت فارغ‎التحصیلان در حد خرید سهام از محل ستاد توسعه تامین می‎شود.

وی از 128 جلسه و 888 مصوبه در کارگروه بخش کشاورزی خبر داد و بیان کرد: تعداد افراد ثبت‎نام شده در سامانه افزایش پیدا کرده و از بین 6 هزار متقاضی بیش از 3 هزار نفر راستی‎آزمایی شدند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان با بیان اینکه در تامین آب تغییراتی حاصل نشده است خاطر نشان کرد: از 22 هزار هکتار از اراضی مورد نظر 13 هزار هکتار استعدادیابی شده است.

وی از افزایش انعقاد قرارداد در استان خبر داد و افزود: انعقاد قرارداد تا 11 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده و مبلغ پرداختی‎ها نیز 5 میلیارد و 270 میلیون تومان گزارش شده است که توجه بانک در این زمینه قابل ستایش است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول