اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهبهان خبر داد

اختصاص اعتبار به اصلاح شبکه آبرسانی آغاجاری

خبرگزاری فارس: فرماندار بهبهان از اختصاص 400 میلیون تومان اعتبار به اصلاح شبکه آبرسانی این شهرستان خبر داد.

اختصاص اعتبار به اصلاح شبکه آبرسانی آغاجاری

فرهاد باذلی محبوب امروز در حاشیه افتتاح دبیرستان کار دانش حضرت فاطمه (س) در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در آغاجاری اظهار کرد: هفته دولت سرآغاز انعکاس خدمات دولت و نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: این هفته نشان از ارزش‌گذاری شهدایی گرانقدر چون رجایی و باهنر در انقلاب اسلامی است که باید به‌عنوان الگوی کار و خدمت بی‌منت مسئولان قرار گیرد.

فرماندار بهبهان تصریح کرد: شعار دولت خدمتگزار همواره عدالت محوری، خدمات شبانه‌روزی بی‌منت، پایبندی به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی همچنین ارج نهادن به مردم است.

وی با بیان اینکه به‌مناسبت این هفته پروژه‌های متعددی در شهرستان بهبهان و آغاجاری آماده افتتاح است، گفت: در این هفته 76 پروژه با اعتباری افزون بر 430 میلیارد ریال در این دو شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

باذلی محبوب بیان کرد: : بهره‌برداری از 57 کیلومتر خط لوله گاز اصلی و فرعی، اجرای طرح هادی روستایی، توسعه بخش کشاورزی و تحویل واحدهای پروژه مسکن مهر از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح در این منطقه است.

وی با بیان اینکه شبکه آبرسانی آغاجاری فرسود بوده و همین امر مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده است، افزود: 400 میلیون تومان به‌منظور اصلاح شبکه فرسوده آبرسانی به شهرستان آغاجاری اختصاص داده شده است.

فرماندار بهبهان گفت: امیدواریم با حمایت مسئولان بتوان در آینده‌ای نزدیک شاهد رفع مشکلات پیش‌روی شهرستان‌های بهبهان و آغاجاری همچنین روستاهای این مناطق باشیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول