اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهبهان در مراسم تودیع و معارفه بخشدار زیدون:

دولت‌های نهم و دهم زیدون را زنده کردند

خبرگزاری فارس: فرماندار بهبهان در مراسم تودیع و معارفه بخشدار زیدون گفت: دولت‌های نهم و دهم با توجه ویژه به نقاط محروم، زیدون را نیز زنده کردند.

دولت‌های نهم و دهم زیدون را زنده کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، فرهاد باذلی‌محبوب عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه بخشدار زیدون اظهار کرد: تلاش‌های دولت جهت رفع مشکل و محرومیت‌زدایی از بخش‌های محروم به وضوح دیده شده و برای همه آشکار است.

وی تصریح کرد: دولت‌های نهم و دهم با توجه ویژه به نقاط محروم، زیدون را نیز زنده کرده و در این بخش امور زیربنایی خوبی را اجرا کرده‌ است.

فرماندار بهبهان خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای اقدامات انجام شده، دولت توانسته است به وعده‌های خود عمل کرده و کارهای عام‌المنفعه زیادی در شهرها و روستاها به جا گذاشته است.

وی ادامه داد: در یک سال باقی‌مانده از دولت دهم همه باید با تمام توان تلاش کرده که زمان را از دست نداده و از کوچک‌ترین لحظات نیز بهترین استفاده را ببریم.

باذلی‌محبوب افزود: همه مسئولان وظیفه دارند در طول این یک سال نیز خط خدمتگزاری را ادامه داده و تلاش کنند حتی لحظه‌ای از خدمت کردن به مردم به خصوص قشر ضعیف و محروم غافل نشوند و این امر نیاز به بسیج همه دستگاه‌ها و دست‌اندرکاران آنها دارد.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد فریدون توکلیان، بخشدار زیدون گفت: اقدامات انجام شده به دست توکلیان، اموری ماندگار و زیربنایی بوده که نشان از تلاش‌ها و خدمات شبانه‌روزی وی برای مردم شریف و ولایتمدار زیدون دارد.

فرماندار بهبهان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات توکلیان، جابر محبوب را به عنوان سرپرست بخشداری زیدون معرفی کرد.

جابر محبوب، بخشداری طشان و مسئول امور اجتماعی فرمانداری بهبهان را در سال‌های اخیر در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول