اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه حضور بازرسان AFC در ایران

وضعیت ورزشگاه یادگار امام قم تایید شد

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه فوتبال باشگاه‌های کشور از وضعیت ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم در آستانه حضور ناظران AFC در ایران ابراز رضایت کرد.

وضعیت ورزشگاه یادگار امام قم تایید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم کمتر از یک هفته دیگر بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است در کشورمان حضور یافته و از امکانات و وضعیت حال حاضر باشگاه‌های لیگ برتری این رشته ورزشی در ایران بازدید به عمل بیاورند.

در واقع این حضور بعد از چیزی نزدیک به 16 ماه سپری شدن از آخرین بازدید ناظران AFC صورت می‌گیرد و بدین ترتیب ایران باید خود را آماده بازرسی جدی و ارزیابی جدیدی کند که نتیجه آن تعیین سهمیه فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا خواهد بود.

به همین منظور از چهار سال قبل که با برنامه‌‌ریزی کنفدراسیون فوتبال آسیا، شکل جدیدی از مسابقات فوتبال باشگاهی قاره کهن با عنوان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا برگزار می‌شود تا سطح فوتبال در آسیا همانند کشورهای اروپایی افزایش یابد، تجهیز امکانات و شرایط باشگاه‌ها به منظور حرفه‌ای شدن در این رشته ورزشی نیز مورد دستور جدی متولیان فوتبال در قاره آسیا قرار گرفته است.

در این مدت عزیزالله محمدی رئیس سابق سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال کشورمان و رئیس فعلی اتحادیه باشگاه‌های فوتبال کشور مسئولیت نظارت بر باشگاه‌های فوتبال در این خصوص را بر عهده دارد.

با وجود پایان فعالیت محمدی در سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال با این حال هنوز وی مسئولیت این مهم را در فدراسیون فوتبال ایران بر عهده دارد و با توجه به تخصص و تجارب و همچنین اطلاعات کامل و جامعی که محمدی از خواسته‌های AFC می‌داند، نظارت بر باشگاه‌ها را پیگیری می‌کند.

در آستانه حضور بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا در کشورمان و بازدید نهایی از وضعیت باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران، مسئولان این امر در کشورمان که در رأس آنها عزیزالله محمدی قرار دارد، با اطلاع از خواسته‌های AFC زودتر دست به کار شده و بازدید از امکانات تیم‌های لیگ برتری را در دستور کار قرار دادند.

به همین منظور محمدی و همکارانش امروز در شهر مقدس قم حضور یافته و ضمن دیدار با مسئولان باشگاه صبای قم که یکی از 18 باشگاه لیگ برتر فوتبال ایران محسوب می‌شود و همچنین دیدار با مسئولان ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم از نزدیک در جریان آخرین وضعیت صبا و این ورزشگاه قرار گرفتند.

محمدی که پیش از این بارها به قم سفر کرده بود و به دقت از وضعیت ورزشگاه یادگار امام قم اطلاعات داشت، به تمام بخش‌های این ورزشگاه سر زده و از نزدیک آنها را مورد بازدید قرار داد و در نهایت ورزشگاهی که در لیگ برتر فوتبال ایران و لیگ قهرمانان آسیا میزبان بازی‌های تیم فوتبال صبای قم بوده است را به طور کامل مورد تایید قرار داد.

یکی از بخش‌های مورد نظر و جالب توجه از نظر امکانات برای رئیس اتحادیه فوتبال باشگاه‌های کشورمان، اتاق پزشکی این مجموعه ورزشی بزرگ بود که عزیزالله محمدی آن را یکی از بهترین‌های ایران در حال حاضر عنوان کرد.

محمدی بعد از بازدید از ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم در دفتر باشگاه صبا واقع در میدان میثم قم نیز حاضر شد و از این دفتر که تمام تصمیمات باشگاه صبا در تمام امور در آن اتخاذ می‌شود از نزدیک بازدید و آن را مورد ارزیابی قرار داد.

بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا از روز پانزدهم شهریور ماه وارد کشورمان می‌شوند و آخرین وضعیت باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران را برای تعیین سهمیه ایران در لیگ قهرمانان سال جدید مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول