اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد

آمادگی مازندران برای برگزاری تور بین‌المللی دوچرخه سواری

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از اعلام آمادگی مازندران برای برگزاری تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری خبر داد.

آمادگی مازندران برای برگزاری تور بین‌المللی دوچرخه سواری

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران،‌ نصرالله پریچهره در جلسه هماهنگی برگزاری تور بین‌المللی دوچرخه سواری مازندران، اظهار داشت: تمام شرایط میزبانی نوزدهمین دوره مسابقات تور بین‌المللی دوچرخه سواری مازندران فراهم است و این رقابت‌های معتبر با حضور تیم‌های داخلی و خارجی از هفتم مهر به مدت پنج روز در شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون حضور تیم‌های تایلند، قزاقستان، ازبکستان، آذربایجان، ترکمنستان، ارمنستان، مالزی و عراق در این مسابقات قطعی شده است و با توجه به شرکت هفت تیم داخلی امیدوار به برگزاری مسابقاتی با کیفیت هستیم.

پریچهره با بیان اینکه این رقابت‌ها در رده سنی جوانان برگزار می‌شود، تصریح کرد: شرکت کنندگان مسیرهای 417 کیلومتری تعیین شده را برای کسب پیراهن طلایی، امتیازی و کوهستان رکاب می‌زنند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود: برگزاری این رقابت‌ها در مازندران زمینه علاقه‌مندی بیشتر جوانان مازندرانی به انجام این رشته ورزشی را بیشتر می‌کند و امیدواریم در آینده شاهد مدال‌آوری مازندرانی‌ها در رشته دوچرخه‌سواری باشیم.

پریچهره ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی استان آمادگی کاملی برای برگزاری این مسابقات معتبر را دارند و با برگزاری جلسات متعدد، زمینه‌های برگزاری این رقابت‌ها را فراهم می‌کنند.

وی به مسیرهای تعیین شده این تور اشاره کرد و گفت: شرکت کنندگان در روز اول رقابت‌ها مسیر 67 کیلومتری مجموعه ورزشی داراب تا سه راهی لاریم و بلوار خزر را رکاب می‌زنند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود: در روز دوم شرکت کنندگان در مسیر 97 کیلومتری میدان امام حسین (ع) ساری تا میدان امام حسین (ع) بابلسر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

پریچهره ادامه داد: روز سوم نوزدهمین دوره مسابقات تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری مازندران با رقابت دوچرخه‌سواران از هتل نوید ساری آغاز می‌شود و شرکت کنندگان پس از طی کردن مسافت 70 کیلومتری تعیین شده رقابت این روز را در جاده کیاسر ساری به پایان می‌رسانند.

وی گفت: روز چهارم این رقابت‌ها از قائمشهر آغاز می‌شود و دوچرخه سواران حاضر در این مسابقات از مسیر کمربندی غربی این شهر و با گذشتن از شهرهای شیرگاه، زیرآب و پل سفید، مسابقات را با طی کردن مسافت 5/87 کیلومتر در ورسک به پایان می‌رسانند.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران ادامه داد: آخرین روز این مسابقات نیز با رکاب‌زنی دوچرخه‌سواران از انتهای شهر ساری آغاز می‌شود و دوچرخه سواران مسیر 5/95 کیلومتری تعیین شده که از شهرهای بهشهر و گلوگاه گذشته و در منطقه توریستی عباس‌آباد بهشهر به پایان می‌رسد را رکاب می‌زنند.  

پریچهره گفت: به 20 نفر برتر هر مرحله و همچنین مجموع انفرادی، کوهستان و امتیازی و تیمی مبلغ 30 هزار دلار براساس جدول اجرایی فدراسیون جهانی دوچرخه سواری پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول