اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای پانزدهمین سال متوالی

رکاب‌زنان کاشانی عازم مشهد شدند

خبرگزاری فارس: مدیر کانون دوچرخه‌سواران امام رضا(ع) کاشان از اعزام این کاروان برای پانزدهمین سال متوالی با بدرقه مسئولان و مردم این شهرستان خبر داد.

رکاب‌زنان کاشانی عازم مشهد شدند

محمد قنبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: 25 دوچرخه‌سوار عضو کانون دوچرخه‌سواری امام رضا(ع) این شهرستان مسیر یک‌هزار و 300 کیلومتر بین کاشان تا مشهد مقدس را به مدت 10 روز رکاب می‌زنند.

وی افزود: رکابزنان کاشانی در مسیر خود از شهرهای قم، تهران، فیروزکوه، قائم شهر، ساری، بندر گز، گرگان، مینودشت، جنگل گلستان، بجنورد، قوچان و چناران عبور می‌کنند.

رئیس حوزه هنری کاشان ارائه الگوی جامعی از ورزش و تلفیق آن با ارزش‌های اسلامی و انقلابی و دفاع مقدس حول محور اهل‌بیت(ع) و ولایت فقیه را از ویژگی‌های تیم دوچرخه‌سواری امام رضا(ع) کاشان دانست و عنوان کرد: عطرافشانی گلزار شهدای شهرهای مسیر راه توسط این تیم از برنامه‌های ویژه این تیم است.

به گفته وی دوچرخه‌سواران کاشانی در مسیر خود از کاشان تا مشهدالرضا، برای ادای احترام و زیارت در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و همچنین مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) حاضر می‌شوند.

وی یادآور شد: پانزدهمین سفر معنوی کاروان دوچرخه‌سواران کانون امام رضا(ع) شهرستان کاشان با همکاری ادارات کل بنیاد و حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان، نیروی مقاومت بسیج، هلال‌احمر، حوزه هنری، شهرداری، دانشگاه کاشان و مؤسسه هم‌اندیشی کانون‌های فرهنگی این شهرستان انجام می‌شود.

انتهای پیام/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول