اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران استان قم خواستار شد

رسیدگی به مشکلات صنعت چاپ بر اساس اولویت‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران استان قم گفت: اولویت‌بندی مشکلات صنعت چاپ موجب تسریع در رسیدگی و پی‌گیری جدی‌تر خواهد شد.

رسیدگی به مشکلات صنعت چاپ بر اساس اولویت‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از قم جهانگیر رضایی سه‌شنبه شب در مراسم گشایش دومین نمایشگاه چاپ و تبلیغات که در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم برگزار شد اظهار کرد: مهم‌ترین انگیزه‌ برگزاری نمایشگاه‌ها، توجه به قوانین و تجهیزاتی است که در معرض دید قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه برای نخستین بار در سال گذشته افزود: با برپایی نمایشگاه‌ها، توانمندی‌ها و تجهیزاتی که به نمایش گذاشته شده به دیگر کشورها و استان‌ها معرفی می‌شوند.

رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران استان قم ادامه داد: امسال در برگزاری نمایشگاه، روندی رو به رشد را پیمودیم که امیدواریم بتوانیم بودجه‌ای برای حاضران در نمایشگاه‌ها نیز در نظر بگیریم.

وی با اشاره به تمهیدات تشویقی در نظر گرفته شده بیان کرد: امیدواریم بتوانیم برای کسانی که در نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند بودجه‌ای را در نظر بگیریم.

رضایی به گردهمایی مسئولان چاپ کشور اشاره و ابراز کرد: گردهمایی مسئولان چاپ کشور می‌تواند موجب بررسی و حل مشکلاتی شود که در این عرصه وجود دارد.

وی افزود: با برپایی گردهمایی که در دفتر چاپ وزارتخانه تشکیل می‌شود با حضور نمایندگان به مشکلات استان‌ها بر اساس اولویت رسیدگی می‌شود.

رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران استان قم ادامه داد: با اولویت‌بندی مشکلات چاپ و نشر رسیدگی به آنها آسان‌تر و پیگیری‌ها جدی‌تر خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: مدیران صنعت چاپ کشور می‌توانند هر روز صبح برای بازدید از شهرک چاپ و نشر استان قم از مقابل نمایشگاه دائمی به سمت شهرک صنعتی حرکت کنند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول