اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کردستان خبر داد:

تدوین منشور اخلاقی صنعت چاپ و تبلیغات کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از تدوین منشور اخلاقی صنعت چاپ و تبلیغات استان کردستان خبر داد.

تدوین منشور اخلاقی صنعت چاپ و تبلیغات کردستان
قباد میمنت‌آبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: این منشور پس از صرف 75 ساعت کار کارشناسی توسط کارشناسان این اداره کل و جمعی از فعالان صنعت چاپ و تبلیغات استان در کارگروه ساماندهی چاپ و تبلیغات تدوین و نشر شد.
وی ضمن تقدیر از تلاش اداره امور فرهنگی، مطبوعات و تبلیغات در سرعت‌بخشی به ساماندهی وضعیت چاپ و تبلیغات استان، اضافه کرد: ایجاد بستری مناسب برای ارتقای دانش فنی چاپ و تبلیغات و همچنین افزایش نرخ اشتغال در این حوزه یکی از مهم‌ترین اهداف اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان است و مفاد این منشور اخلاقی موید تحقق این هدف متعالی است.
به گفته دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان، برگزاری نخستین جشنواره صنعت چاپ در شهریورماه امسال و همچنین برگزاری دومین همایش کانون‌های آگهی تبلیغاتی استان در 19 مهرماه جاری از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل است که با هدفی فرهنگی آموزشی طراحی شد.
میمنت‌آبادی تصریح کرد: این منشور در دومین همایش استانی کانون‌های آگهی تبلیغاتی که 19 مهرماه جاری به میزبانی سقز برگزار می‌شود، با مفاد زیر رونمایی خواهد شد.
گفتنی است موارد زیر از مفاد این منشور اخلاقی است؛
با ایمان به اراده خداوند متعال در جهت کسب رضایت حق تعالی گام بر می‌داریم و خداوند را همیشه ناظر بر اعمال خویش می‌دانیم، انجام صحیح،سریع و شایسته امور محوله را جزو وظایف خود دانسته و در کوتاه‌ترین زمان خواسته‌های مشتریان را با توجه به ضوابط و مقررات به انجام می‌رسانیم و از حقوق مردم صیانت خواهیم نمود.
رعایت عدل و انصاف را از جمله وظایف مهم خود می‌دانیم و در راه خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزیم.
سوگند یاد می کنیم که رعایت موازین شرعی و قانونی را همواره مدنظر داشته و با خدمتی صادقانه، مدبرانه و متعهدانه و رعایت دیانت، امانت و صداقت در رفتار و گفتار با مشتریان تعامل نماییم.
رعایت نظم، آراستگی ظاهر، وقت‌شناسی، تواضع و فروتنی را به عنوان شاخص‌های فرهنگ حجاب و عفاف را سرلوحه امور خویش قرار دهیم.
ما اعتقاد داریم که رازداری و حفظ اسرار مردم که ولی نعمتان ما هستند از وظایف خطیر ماست لذا در حفظ و صیانت از اسرار مردم تمام مساعی خود را به کار می‌بندیم.
اعتقاد داریم که آموزش، دانش حرفه‌ای و همچنین کسب تجربه، ابتکار و نوآوری در این صنعت از ضروریات است لذا در راه کسب آن دریغ نخواهیم نمود.
با استقبال از نظرات و پیشنهادهای سازنده و بسط فرهنگ نقد منصفانه و مصلحانه و شفافیت در اطلاع‌رسانی موجب افزایش اعتماد عمومی خواهیم شد.
احترام به رعایت حقوق صنفی خویش و همکاران عرصه صنعت چاپ و تبلیغات را که همواره به منشور اخلاقی پایبند بوده و وفق قوانین و مقررات موضوعی تابع و پاسخگوی امور صنفی، حقوقی و نظارتی مستمر خویش از متولیان نظارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صنعت، معدن و تجارت در استان است را سرلوحه فعالیت و خدمات خویش قرار دهیم.
انتهای پیام/1
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول