اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

غرب می‌خواهد فرهنگ غربی را جایگزین فرهنگ اصیل اسلامی کند

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: امروز دشمن به جنگ نرم رو آورده و می‌خواهد اعتقادات و باورهای مذهبی و معنوی را از جوانان ما گرفته و فرهنگ غربی را جایگزین فرهنگ اصیل اسلامی کند.

غرب می‌خواهد فرهنگ غربی را جایگزین فرهنگ اصیل اسلامی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اسماعیل تاجی بعدازظهر امروز در کارگاه جنگ نرم با موضوع عرفان‌های کاذب و شیطان پرستی در شهرکرد، با اشاره به نمادها و چگونگی شروع جنگ نرم دشمنان، اظهار داشت: مباحث جنگ نرم از سال 1933میلادی تاکنون شروع شده است که شناسایی و چگونگی نفوذ دشمن در جامعه اسلامی به دلیل ظرافت مباحث جنگ نرم و عدم آگاهی کامل از توطئه‌های طراحی شده دشمن است.

وی به ویژگی‌ها و پیچیدگی‌های جنگ نرم اشاره کرد و افزود: جنگ جدید دشمن مبارزه نرم افزاری و تهدید نرم است که باید همه آحاد جامعه قابلیت و توانمندی لازم در راستای روشنگری و مقابله با شبیخون فرهنگی و جنگ نرم دشمن تلاش مضاعف داشته باشند.

معاون پژوهشی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: امروز دشمن به جنگ نرم رو آورده و می‌خواهد اعتقادات و باورهای مذهبی و معنویت را از جوانان ما بگیرد و آنها را نسبت به مسائل دینی و اسلامی بی‌تفاوت کرده و فرهنگ غربی را جایگزین فرهنگ اصیل اسلامی کند.

وی حفظ و حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام را از مهم‌ترین وظایف همه دلسوزان نظام و انقلاب عنوان کرد و گفت: ما وارث نظامی هستیم که برای به دست آوردن آن خون‌های بسیاری اهدا کردیم پس مسئولیت و ماموریت سنگینی برعهده داریم که باید برای انجام آن تمام توان خود را به کار گیریم.

تاجی با بیان اینکه امروز هزاران سایت ضد دینی به جنگ نظام و انقلاب آمده است، خاطرنشان کرد: باید از لحظه لحظه‌های عمر و فرصت‌های مناسبی که خداوند در اختیار ما قرار می‌دهد به بهترین نحو در راه حفظ و دفاع از ارزش‌های نظام بهره بگیریم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول