اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد بهشهر:

دکه‌های مطبوعاتی بهشهر ساماندهی می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر گفت: وضعیت دکه‌های مطبوعاتی بهشهر سامان می‌یابد.

دکه‌های مطبوعاتی بهشهر ساماندهی می‌شوند

علی‌اصغر باباکوهی‌اشرفی امروز در حاشیه نشستی با تنی چند از مسئولان دکه‌های مطبوعاتی بهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان بهشهر با بیان اینکه مراکز فروش مطبوعات نشانه و نمادی از فرهنگ شهرستان هستند، عنوان کرد: بر این نکته تاکید داریم که دکه‌های مطبوعاتی به‌طور واقعی تنها به فروش مطبوعات اختصاص داده شوند.

وی درباره اینکه دیده شده برخی دکه‌های مطبوعاتی در کنار فروش روزنامه‌ها و مجلات به فروش سیگار، میوه و آجیل هم می‌پردازند، پاسخ داد: هدف از ساماندهی دکه‌های مطبوعاتی در نظر گرفتن این موارد هم هست و دکه‌داران را ملزم به رعایت نکات فرهنگی می‌کنیم ضمن اینکه با همکاری کارشناسان فرهنگی راه‌های بهتری را برای افزایش درآمد مطلوب به آنها پیشنهاد خواهیم داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر با بیان اینکه تشکیل انجمن صنفی فروشندگان مطبوعات هم از ضروریات است، تصریح کرد: برای زیباسازی دکه‌های مطبوعاتی و گسترش مراکز فعلی با مسئولان دکه‌ها و علاقمندان به تاسیس مراکز جدید همکاری می‌کنیم و حتی پیگیر تسهیلات خوداشتغالی در این بخش در قالب انجمن صنفی هستیم.

باباکوهی‌اشرفی همچنین با اشاره به فعال بودن 9 دکه مطبوعاتی در شهرستان بهشهر، اذعان داشت: این دکه‌ها در کنار موسسات فرهنگی و هنری، کانون‌های آگهی و تبلیغات، چاپخانه‌ها، ویدئو کلوپ‌ها، انتشاراتی‌ها و آموزشگاه‌های هنری نمادهای فرهنگ و هنر شهرستان هستند و فعالیت‌های آنها مورد بررسی، ارزیابی و بازرسی‌های مستمر قرار می‌گیرد.

وی در پایان متذکر شد: برای ساماندهی وضعیت دکه‌های مطبوعاتی، با مسئولان سه شهر بهشهر، خلیل شهر و رستمکلا گفت‌وگو می‌کنیم تا شکل ظاهری و محتوایی این مراکز به فضاهایی زیبا، مشتری‌پسند و فرهنگی تبدیل شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول