اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

مطبوعات واقعیات جامعه را برای مسئولان اطلاع‌رسانی کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه ایلام گفت: مطبوعات واقعیات جامعه را برای مسئولان اطلاع‌رسانی کنند.

مطبوعات واقعیات جامعه را برای مسئولان اطلاع‌رسانی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام محمدنقی لطفی صبح امروز به مناسبت گرامیداشت عید سعید فطر با دیدار با شماری از مسئولان حوزه رسانه و خبرنگاران در استان ایلام ضمن تبریک این عید سعید و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مسلمانان جهان اظهار داشت: مطبوعات و رسانه‌ها جایگاه ویژه‌ای در ابعاد مختلف جامعه از موضوعات سیاسی تا مسائل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی دارد.

وی ادامه داد: در برابر این جایگاه وظایفی هم بر عهده رسانه‌ها و اصحاب قلم وجود داشته که باید به این نکات توجه ویژه‌ای شود، به عنوان مثال باید اصحاب رسانه‌ به نیازهای ضروری جامعه بپردازند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: ابتدا باید نیازهای ضروری جامعه توسط رسانه‌ها شناسایی شود سپس آنطوری که وجود دارد برای مردم و مسئولان منعکس شود.

لطفی تصریح کرد: واقعیات جامعه استان ایلام باید به اطلاع مسئولان رسانده شود و مطبوعات و رسانه‌ها در این راستا نقش مهمی دارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مطبوعات می‌توانند در انعکاس ظرفیت‌ها و کاستی‌های موجود تلاش کنند و آنها را منعکس کنند.‌ 

وی ادامه داد: در خصوص چالش‌های استان از جمله مسائل اقتصادی، فرهنگی و ... نیز باید بدون گرایش و تضعیف یک دستگاه تلاش ویژه‌ای صورت پذیرد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: البته خبرنگاران باید دقت کنند در انتشار اخبار از منابع معتبر استفاده کنند تا مردم در جریان امور قرار گیرند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول